Tästä kun tuli juttua, niin tässä oikeaoppisesti tehty UFO filmi.
On youtuben katsotuimpien listalla =)
http://www.youtube.com/watch?v=up5jmbSjWkw
Löydätkö asian joka paljastaa tuon feikiksi?
UFO
6
558
Vastaukset
- fake..
onko???
- cgi
Tuon tekijä ansaitsis päästä tehostefirmalle töihin. Oli hienompaa työtä kun viimesimmän Star Wreckin alukset.
Voimakas valo ei valaise taloja ei mitään muutakaan. Kamera ei tarkenna nuin suuriin kohteisiin kunnolla. Muissa valoissa ei näy kun valot, ei mustaa möhkäletta kuten nuissa kahdessa. Jos vielä jossitella pitää, kamera mies on valmiiksi suunnannut kameran tulosuuntaan, vaikka muiden valojen pitäisi viedä huomion taivaalle.
- Vyysikko
hienoa efektityötä kuitenkin ja paras UFO pätkä minkä olen nähnyt.
Tekniikan ja taitojen karttuessa amatööritkin tekevät videoita niin hienoin erikoistehostein, että näistä ufoleffoista ja niiden aitoudesta riidellään pää punaisena loputtomiin.
Tuskinpa tuonkaan filkan masteria koskaan missään tutkitaan. ;)- Vyysikko
UFO:t lentelee monessa eri maanosassa, kun youtubea tutkii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661