mitä tarkoittaa "Hasta la victoria siempre!?"
kiitoksia etukäteen!
Hasta la victoria siempre!
13
5335
Vastaukset
- Topias
Voidaan sanoa monella tavalla, mutta esim. näin:
Aina voittoon saakka
Aina, voittoon saakka
"Forever, until victory" - Kielien kääntelijä
Ovat pähkäilleet tuota kuubalaisen elokuvan nimen ja Castron/Guevaran iskulauseen merkitystä muuallakin maailmassa. Tuloksia englanniksi:
"Until victory always"
"Forever, until victory"
"This victory will last forever"
http://www.che-lives.com/cgi/community/topic.pl?forum=12&topic=489 - Fårskalle
Olisikohan tuo ruotsia?
Haista sie Victoria lampaan perse! (???)- Anonyymi
Ei tuo ole ruotsia, vaan proto-persua.
- victoria
liittyy kommunismiin..
la volante rosso di nuovo alla riscossa!!!- Torturer Batista
Liittyy Kuuban Vallankumoukseen
- itaalian illi
Häh! Toihan on italiaa eikä espanjaa! Suomeksi siis että "punainen vapaaehtoinen syö uuden sadon riisiä".
- Anonyymi
oisko elokuvasta "katkeraa riisiä"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oisko elokuvasta "katkeraa riisiä"?
Niin on. Se oli Vienamin sodasta kertova riisinviljelijätarina.
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole joku tervetulotoivotus portugaliksi.
- Anonyymi
Minä en kyllä tiiä. Jottain se haestattelloo. Konstalta pitäs kysyvä, se se soattas tuotakkii kieltä osata, mitä lienöö rutankelia. Se Konsta ku olj nuorna miesnä merillä. Ainakkiin jotkut niin sannoo. Liekö tuo sitteenkää ollu? Kaet jossain pohjosessa vuan?
- Anonyymi
Siinäpä taas tyypillinen ja älykäs savolainen pääsi foorumille! Eikö teille löydy jostain ihan omaa palstaa missä voitte päteä?
- Anonyymi
Älykäshän minä taejan sitten olla kun kerta sanot. Ei maha mittään.
Mitteepä sitä meikäläenen omia palstoja ruppeis rakentammaan ku teälläkin otetaan niin hyvästi vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839