Kaikki kelpaa pitkäkyntisille. Meillä on Toljansuontien varressa vanha haravakone metsässä. Nyt huomattiin, siitä on varastettu kaikki piikit. Tehdäänkö niistä niitä kukka-amppeli telineitä pihoille? Useassa pihassa siellä näkyy sellaisia. Pitänee kiertää tarkastamassa. Kyllä siellä kylällä on varmasti useitakin ihmisiä, jotka tietävät asiasta. Eiköhän nyt ole parasta, että kävisitte sopimassa asian, saa tuntokin rauhan. Emme kyllä ole jatkuvasti tilalla, koska asumme muualla, mutta jos vaikka ensi viikonloppuna tulisitte, kun olemme käymässä. Sovitaanko niin?
Pitkäkyntisille kelpaa kaikki
5
944
Vastaukset
- jeesus
Mitä olette dumpanneet käytöstä poistetun koneen mettään. Teitä tässä pitäisi sakottaa! Se on hyvä että metalli otetaan uusiokäyttöön tai kierrätetään. Vai vielä asiasta jotain sopimaan.
- takoo
piikit puukoiksi,tulee hyviä teriä.
- romua
takoo kirjoitti:
piikit puukoiksi,tulee hyviä teriä.
mie se kans vein -01 vanhan autoromun metsään ja se varastettiin sieltä tänä keväänä että kyllä on röyhkeää porukkaa.
- Metsänkävijä
Oon nähnyt sen siellä. Kyllä se on niitten omalla maalla, siellä vanhojen peltojen laidassa. Pidän silmät ja korvat auki, oon nääs vähän niinku salapoliisi siellä kylällä.
- Tunnolla
Käväsen, mutta en anna rahallista korvausta. Korjasin vain talteen, sen mitä olitte heitteelle jättäneet. Olivat tosi tarpeeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780