Terveiset kaikille kuuepäilijöille: UNOHDA KOKO JUTTU, JOLLET USKO!
On nimittäin 100% varmaa, että Buzz Aldrinia EI UNOHDETA! Hän jää ikuisesti ihmiskunnan historiaan.
http://www.youtube.com/watch?v=PdRXcTJbtCk&mode=related&search=
Jokainen voi tehdä itsestään sellaisen pellen kuin huvittaa!
"Unohda, jollet usko!"
14
1010
Vastaukset
- Neill Ass strong
Kuinka jaksat? Tällä palstalla todelliset asiantuntijat tulivat laajojen tutkintojen jälkeen siihen tulokseen, että kuussa ei yksinkertaisesti ole voitu käydä. Kuu-uskovat (se 3%) hankkikaa elämä.
- ainoa "asiantuntija...
"Tällä palstalla todelliset asiantuntijat"
Ja edusta itse kokonaan sitä "(se 3%)"
Ja et ole vieläkään selvittänyt että miksi "kuussa ei yksinkertaisesti ole voitu käydä"? - ainoa "asiantuntija...
"Tällä palstalla todelliset asiantuntijat"
Ja edusta itse kokonaan sitä "(se 3%)"
Ja et ole vieläkään selvittänyt että miksi "kuussa ei yksinkertaisesti ole voitu käydä"?
"Asiantuntijanahan" sinä osaat nämä selittää? Vai mitä?! - radiosibenik
Että sinä ja ne "asiantuntijat" (ketä lienee) olette laajasti tutkineet Youtuben (ehdottomasti luotettavia) videoita ja tulleet tähän päätelmään???
- Ihanko?
"Todelliset asiantuntijat"?
"laajat tutkinnat"?
TÄLLÄ PALSTALLA?!?!
Ja jos vain 3 % uskoo kuussakäyntiin niin miksi asiasta on pidettävä moista meteliä? Mitäs jos itse hankkisit sen elämän?
- valheesta jää kiinni
Kun Fuzz kertoo olleensa kuussa, naama alkaa nykimään. Psykologina voin kertoa, että mielestäni kyseinen ihminen valehtelee 98% varmuudella.
- mistähän?
Mistä lääketieteellisistä tiedekunnista olet valmistunut?
Nykäisy muuten johtuu pidätellystä raivosta, jonka Buzz Aldrin tuossa pätkässä hillitsee mestarillisesti. Aina ei valehtelijaksi ja varkaaksi syyttävä salkkari pääse noin helpolla:
http://www.youtube.com/watch?v=mQKxAqpjroo&mode=related&search=- elämä kohta ohi
Kaverista todella huokuu se, kuinka raskasta voikaan olla vuosien valehtelu. Minun kävi ihan sääliksi tuota rankan kohtalon kohdannutta henkilöä.
- asdffg
elämä kohta ohi kirjoitti:
Kaverista todella huokuu se, kuinka raskasta voikaan olla vuosien valehtelu. Minun kävi ihan sääliksi tuota rankan kohtalon kohdannutta henkilöä.
Minäkin aloin juuri miettiä miltä tuntuisi kuunnella vuosikymmenet joidenkin kuulentojen jälkeen syntyneiden taliaivojen "minä katsoin ehdottaman Totuudellista juutuubivideota ja sinä olet huijari kusipää" juttuja...
- rauha hänen muistolleen
asdffg kirjoitti:
Minäkin aloin juuri miettiä miltä tuntuisi kuunnella vuosikymmenet joidenkin kuulentojen jälkeen syntyneiden taliaivojen "minä katsoin ehdottaman Totuudellista juutuubivideota ja sinä olet huijari kusipää" juttuja...
Vapina, nykiminen, silmien verestys. Kaikki kertovat siitä että henkilö valehtelee ja on elännyt kovassa paineessa vuosikaudet.
- tullimyllyjä päin
rauha hänen muistolleen kirjoitti:
Vapina, nykiminen, silmien verestys. Kaikki kertovat siitä että henkilö valehtelee ja on elännyt kovassa paineessa vuosikaudet.
On ilmeisesti omakohtaista kokemusta asiasta?
http://www.riemurasia.net/jylppy/albumit/m13996/maanantai.jpg
- myönsi
ettei Kuussa TODELLAKAAN ole käyty, ettekö te idiootit uskovat jo tajua??? Jos yksi keskeisimpiä "Kuussa kävijöitä" tunnustaa koko homman kusetukseksi, niin miksi uskotte?
Vittu että olette typerää sakkia.- Elää omissa
kuvitelmissasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078