Ensi lauantaina se taas on! Tein lopullisen päätöksen maratoniin osallistumisestani vasta viime perjantaina. Kesä on ollut harjoituksellisesti vähän ongelmallinen. (Kuukauden mittainen reilireissu kesäkuussa verotti voimia yllättävän paljon.)Olen päässyt vasta muutaman viikon harjoittelemaan täysipainoisesti, ja kävin perjantaina testaamassa kuntoni cooperin testillä. Ajattelin, että jos ei mene 3100m:ä, niin en lähde koko maratonille. Meni hienosti saman verran kuin viime kesänäkin, eli n. 3200m. Ei kun maratonille!
Nyt menossa hiilarivarastojen tyhjennysvaihe viimeistä päivää. Ei kuitenkaan mitään varsinaista tyhjennysharjoitusta, vaan hiilarit vähiin ruokavaliossa ja kevyt treeni rullasuksilla ja venyttelyt tänään. Ti-to sitten hiilareiden tankkausta sekä yks kevyt juoksulenkki venyttelyt. Kaks päivää ennen maratonia hermoratahieronta, joka parantaa hermotusta suoritukseen. Viime vuonna tämä tankkaussysteemi toimi hyvin, eikä energiat loppuneet kesken. Tavoitteena on parantaa aikaa n. 10 minuutilla viime vuodesta (viime vuonna 3.23). Jännittää jo nyt, että onnistuuko=)
Miten te muut valmistaudutte maratonille?
Täydellä innolla kohti HCM:ää
6
783
Vastaukset
- nimmerkki
En mitenkään, menen vaan ja juoksen.
- afsdafsdf
mimmi olet! : )Lepään marathonia ennen 1,5viikkoa et varmana oon palautunu kaikista harjoitteista. Eka marathon ja aikatavoite säästä riippuen alle 4h-4:45h.
- afdsafds
pystyit ilmoittautumaan 3.8perjanataina. 31.7mun mielest oli viimeinen ilmoittautumispäivä?
- aune-1
olin ilmoittautunut maratonille jo heinäkuussa. Ei ois ollu eka kerta kun jää kilpailu väliin. Ainahan noita tulee, sairastumisa yms, ettei oo kunnossa ni pakko perua. Tuttu lääkäri ois voinu kirjoittaa lääkärintodistuksen järjestäjille.
- se lekuri
aune-1 kirjoitti:
olin ilmoittautunut maratonille jo heinäkuussa. Ei ois ollu eka kerta kun jää kilpailu väliin. Ainahan noita tulee, sairastumisa yms, ettei oo kunnossa ni pakko perua. Tuttu lääkäri ois voinu kirjoittaa lääkärintodistuksen järjestäjille.
kirjottannu toikkariin, että "kaveri ei oo huippukunnossa, joten ehdoton maratonkielto 3 viikkoa"?
- sdfghjkpoiuye
se lekuri kirjoitti:
kirjottannu toikkariin, että "kaveri ei oo huippukunnossa, joten ehdoton maratonkielto 3 viikkoa"?
Viime perjantaina kahdenkympin lenkki, jonka piti olla viimeinen ennen HCM:ää. Kävin kuitenkin maanantaina 13. päivä vielä tunnin kevyellä lenkillä ja nyt on tiistaista lähtien tankkailtu. Se mikä huolestuttaa on yöunet tai niiden vähyys. Töiden alkamisesta johtuen on joutunut nousemaan puoli kuudelta aamuisin ja näin kuumalla on yöuni ollut vähän sitä ja tätä.
Olen lauantaina menossa ekaan HCM:ään ja kaikkiaan toiseen maraani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935