Eli minun pitäisi lyhentää ketjut tai vaihtaa ne kokonaan uusiin. En löytänyt ketjuista mistään katkaisu kohta, joten lyhentäminen hankalaa. Kannattaako siis vaihtaa kokonaan uudet ketjut ja paljon sellaset tavis ketjut maksaa?
Miten ketjut vaihdetaan maastopyörään?
6
1937
Vastaukset
http://www.fillari-lehti.fi/perus/jutut/huolto/ketjut.htm
Linkissä on filarilehden ohjeet ketjun vaihtoon. Satunnaisesti fillarin kansa puuhastelevalle, jollaiseksi lasken itseni, ovat ihan hyvin kelvanneet Bilteman työkalut. Tiedän kyllä mikä ero käyttömukavuudessa ja kestävyydessä on parempiin merkkeihin, kuten Parktool'iin.- ketjut
Tavalliset ketjut 10-20 e riippuen pyörän vaihteiden määrästä. Alle kympilläkin voi saada perusketjuja.
- Pedder
Kiitokset tiedoista!
- simula
Tarviit sellasen ketjuleikkurin ja sitte ketjuista pitää ettii sellanen kohta josta saat paukautettua pienen tapin irti. Ja sit sillä leikkurilla lyhennetään ja sitte tapit kiinni ja näin on ketjut lyhyempiä :D
- just näin
siis mihin tämä maailma on menossa kun joku ettii suomi24 vastausta kysymykseen: kuinka vaihdan ketjut pyörään. jos kysyt tosissas nii suosittelen et viet sen polkupyörän ihan huoltamoon
- ....
6 vuotta sitten maailma oli toinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947