Naurettavaa. Ihmiset värjäyttävät hiuksensa mustaksi ja pukeutuvat mustiin ja luulevat olevan jotain erityisiä ja pitävät Amy Leetä, Jyrki 69 ja monia muita gootteina, vaikka eivät pidä itseään sellaisinaan.
Hyvää Halloweenea voin jo toivottaa.
Te ootte goottipellejä!!!!
9
1588
Vastaukset
- Joku tämmöi vaan...
Kiitän kovasti sanoistasi, olenhan goottipelle. Värjään hiukseni mustaksi, omistan 'hassun hiustyylin' ja pidän itseäni jotenkin erityisenä.
Amy Leestä en ole ikinä kuullutkaan, ja 69 Eyes on mielestäni yhtä kaukana gootista kuin minä...
'i must be emo' ^^ - Goth-Mog
Minä pelkään pellejä!
- Oolofi
Ite ainakin kuuntelen sellasta musaa josta diggaan ja pidän sellasia vaatteita joista diggaan.
- xxxxx
niissä kuteissa tuu helvetillisen kuuma hellekeleissä ja sitte haisee kuin joku huono komposti?
- BubbleGirl
...oletkohan sinä vähän hölmö tai jotain. x)
- Damned_
Jyrki69 on gootti ja on hän sen itsekin myöntänyt(eikä häpeile sitä).Samoin Amy.
- Vovin
69eyes on kyllä musiikillisesti niin kamalan kaukana gootista.
- EtovaKala
Ota keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512