Olen ollut eräällä kemiläisellä yksityisellä hammmaslääkärillä asiakkaana kohtuu pitkän ajan. On tietokoneet, laserit yms. viimeistä huutoa olevat laitteet. No laskut ovat olleet kohtuu isot; joka kerta erittelyssä erittäin vaativa juurihoito, erittäin vaativat hampaan paikkaus, erittäin vaativa hammaskiven poisto jne.... Laskut olen maksanut vaikka välillä on tuntunut, että ehkä Kemissä voisi olla yhtä päteviä ja halvempiakin vaihtoehtoja. No, viimeínen niitti oli se, kun kävin kivun takia jälleen kerran heinäkuussä vaikka kaikki hampaat oli hoidettu kuntoon huhtikuussa. Vika löytyi ja viisauden hammas revittiin koska siinä oli reikä. Sain laskun joka oli about reilut 300 €. Ihmetelin laskun suuruutta. Laskussa olikin hoitotoimenpiteitä myös vuodelta 2006. Lääkäri kertoi että vika on ATK-ohjelmessa ja pahoitteli asiaa. Viisarin poisto maksoi sitten 104 €. No, 104 euroa hampaan poisto, kuullosti kohtuulliselta, kun kivut lakkasivat. Parin tunnin päästä lääkäri soittaa perään, että ATK-ohjelmassa on esto, että edellisen vuoden hoitoja ei voi laskuttaa tänä vuonna, eli hänen täytyy laskuttaa ne noin 200 € jälkikäteen vielä, jotka ovat jäänet laskuttamatta. Tuo kuullosti aika kummalliselta, koska olen itsekin yrittäjä. Sanoin, että laita lasku postiin. Lasku tuli sitten ja muistelen, että olin maksanut saman summan hammaslääkärille suoraan käteen, jolloin hinta oli halvempi kuin normaali taksa. Ja pienen etsiskelyn jälkeen kuitti löytyi, jossa oli samat hoitopäivät ja sama summa. Eli kyseinen hammaslekuri yritti kusettaa ja laskuttaa jo kerran maksetun laskun vielä uudeelleen. Ei ole perään pahoittelua tai anteeksipyyntöä kuulunut.
Kemiläinen hammaslääkäri
11
4736
Vastaukset
- huijareita piisaa !!!!!
Olkaa tarkkana hyvät ihmiset ja säilyttäkää kuittinne niin olette niskan päällä kun tulee madonluvun aika. Eli kusettajat kiikkiin !!
Hyvä juttu sinulle että olit säilyttänyt kuittis ja sait pitää ne 200 eeroo.- hammasrivi
Ihmettelen minäkin, että hammaslekuri voi tehdä tuollaista vakioasiakkaalle! Ilmeisesti on huijannut sinua ennenkin ja huomannut, että kun kaveri kiltisti maksaa, niin tämähän on helppoa rahantuloa!! Olikohan kyseessä nais- vai mieslääkäri? Nimittäin itsellänikin vähän vastaavia kokemuksia!
- saa...
hammasrivi kirjoitti:
Ihmettelen minäkin, että hammaslekuri voi tehdä tuollaista vakioasiakkaalle! Ilmeisesti on huijannut sinua ennenkin ja huomannut, että kun kaveri kiltisti maksaa, niin tämähän on helppoa rahantuloa!! Olikohan kyseessä nais- vai mieslääkäri? Nimittäin itsellänikin vähän vastaavia kokemuksia!
Mitä tilaa !!!
Yksityisten asiakkaista suuri osa maksaa "pimeästi", pöydän alta.
Juuri näissä tapauksissa ilmenee maksamisen ongelmat. Ilman kuittia on hankala alkaa todistamaan puolin ja toisin. - euroon
oli silloin helppo kusettaa kaikkia ja kusetusta
tehtiin häikäilemättä sanoo nyt rahakasan päällä makoileva eläkkeellä oleva kauppias. - ...pas
euroon kirjoitti:
oli silloin helppo kusettaa kaikkia ja kusetusta
tehtiin häikäilemättä sanoo nyt rahakasan päällä makoileva eläkkeellä oleva kauppias.se rahakasa hulppenee tuonne vanhainkodin ylläpitoon, niin taitaa jäädä kusetuksesta paskanmaku suuhun. Että onnee vaan, eläkeläinen!
- minusta
saa... kirjoitti:
Mitä tilaa !!!
Yksityisten asiakkaista suuri osa maksaa "pimeästi", pöydän alta.
Juuri näissä tapauksissa ilmenee maksamisen ongelmat. Ilman kuittia on hankala alkaa todistamaan puolin ja toisin.kyseessä pimeesti maksamisesta. Kuitit oli tallessa.Ainakin minä YMMÄRSIN niin.
- sana virhe
minusta kirjoitti:
kyseessä pimeesti maksamisesta. Kuitit oli tallessa.Ainakin minä YMMÄRSIN niin.
ei sana puuttui
- ex-asiakas
Onneksi hammaslääkäri on valittavissa eikä ole pakko maksaa satoja euroja uusimman tekniikan mukaan tehdystä hammasten korjauksesta.
Minä aion vaihtaa hammaslääkäriä. Tuo sinun laskusi on muuten vielä melko pieni. - kilpailun
aika tällekin alalle??
- PLEASE
Onkohan toi sama lekuri,jolla minäkin kuljin muutama vuosi sitten.Uskomattomalta tuntu ne laskut markka-aikanakin.En muuten kulje enään.
- varokaa....
En tiiä onko sama mutta miespuolinen. Ei kuitenkaan Eki, nimittäin Eki ei kuseta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831