YÖK!!!

mie vaan

Tulipa tuossa työmatkalla Helsingin keskustassa varsinainen näky nähtyä.Oli tuollainen ehkä 16-17 vuotias tyttö ja kultainen noutaja merkkinen koiruus.Tyttö söi jäätelötuuttia,antoi koiran nuolla sitä välillä,jatkoi jätskin syömistä,koira taas välillä,sitten tyttö.Eli söivät kimpassa se jäätelön.Piän paljon koirista MUTTA rajansa kaikella.

8

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuonne

toisellekin palstalle ja laitanpa tännekin..

että eikös ole sanottu että ihmisellä on paljon likaisempi suu kuin koiralla? miksei kukaan ajattele koiria? ;)    

• makustelee

toisen koiran torttua oikein nautinnollisesti silmät kiinni ja maiskuttaa ?
        Se on heidän "postilaatikko" eli tiedotusväline reviireistä,naimahaluista ym.

Toisin päinkään tuo ei ole terveellistä,ihmisen kariesbakteerit siirtyvät koiralle joilla reikiintyminen on muuten vähäistä.

• kyllä
        makustelee kirjoitti:

toisen koiran torttua oikein nautinnollisesti silmät kiinni ja maiskuttaa ?
        Se on heidän "postilaatikko" eli tiedotusväline reviireistä,naimahaluista ym.

Toisin päinkään tuo ei ole terveellistä,ihmisen kariesbakteerit siirtyvät koiralle joilla reikiintyminen on muuten vähäistä.

Ja olen muksusta asti pussaillut koiria ja kissoja enkä vielä ole flunssaa pahempaa tautia saanut..kissan kanssa syödään aina jäätelö puoliksi. Kaikennäköistä sitä ihmisetkin touhuavat ja silti toisiaan pussailevat..hei oikeesti..ei tämä elämä niin vakavaa ole.

• muttakun
        kyllä kirjoitti:

Ja olen muksusta asti pussaillut koiria ja kissoja enkä vielä ole flunssaa pahempaa tautia saanut..kissan kanssa syödään aina jäätelö puoliksi. Kaikennäköistä sitä ihmisetkin touhuavat ja silti toisiaan pussailevat..hei oikeesti..ei tämä elämä niin vakavaa ole.

kauanko sitä elämää riittää jos saat kunnon pöpöt koirasta.

• tuota
        muttakun kirjoitti:

kauanko sitä elämää riittää jos saat kunnon pöpöt koirasta.

ei tästä elämästä hengissä selviä..elämäni pahimmat pöpöt olen saanut ihmisiltä :)

• nuo
        tuota kirjoitti:

ei tästä elämästä hengissä selviä..elämäni pahimmat pöpöt olen saanut ihmisiltä :)

eläimennuolemiset!!!

• lutkun
        nuo kirjoitti:

eläimennuolemiset!!!

ja lurps lurps :)

• sanoo m 40.
        lutkun kirjoitti:

ja lurps lurps :)

Lapsuuteni elin homeiden ja elukoiden keskellä eikä siitä traumaa jäänyt,paremminkin hyvä peruskunto.
        Kaupunkilaisten saastaisessa yskösten ympäristössä voi tarttua tuperkeli yhä,varsinkin mamujen myötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      782
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      701
    Aihe