Skeittaajat homoja

Anti-skate

Senhän jo jokainen tietää: Skeittaajat ovat homoja. Ja persehomoja ovat!

16

1092

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aha....

siis mitä?

• tunnel

on siellä muutama hinttikin...

• jouko

...

• atide

ei oo totta et on noin pimeitä tyyppejä et luulee et kaikki o homoja taitaa ite olla

• Minä

mun kamu????? se on tyttoöskeittaaja????????
      Onko hankin lesbo?????? Onko boyfrendinikin homo??????????

• Angel

Ei kaikki oo... Mun koulussakin on muutama muija jotka skeittaa... Ja monta jätkää jotka skeittaa ja ne on kuitenkin jonkun muijan kaa... Jos ne on muijan ka niin voiko ne olla homoja...?

• Chompper

Tää on tää harhakuvitelma joka nuorena opitaan, tota mekin julistettiin nuorina. Nykyään se on yks ja sama, millä eteenpäin menee.

• acer

mitäs väliä sillä on... meitä on moneksi . pääasia että on sinut ittensä kanssa. homojakin tarvitaan. R

• anniina

Taijat olla joko tosi pentu tai sitten vaan lapsellinen.....tuo sun perustelus ei mee oiken läpi.....kasva aikuiseks!!! PENTU

• hande-15w

mun mielestä skeittajat eivät todellakaan ole homoja.... sä haukut niit vaan ku et ite osaa skeitata ja oot kade... ite oon 15w muija ja oon just alottanu skeittauksen... se on ihan sika kivaa... sitä paitsi siin laihtuu ja tulee lihaksii... kannattais sunki kokeillla.... skeittaus jos mikä on kivaa...

• vaahtosammutin

oot laittanu tän aiheen rullaluisteluun vaikka se kuuluis tonne skeittauspuolelle?=D ja aika naurettava kommentti muutenki....=D

• janita

tämä on tullut todistettua monta kertaa...

• kate

no voiko mennä sanoon et skeittaajat on homoja...
      no en oo samaa mieltä kerta oon kaks vuotta harrastanut skeittausta ja oon edistyny tosi pitkälle poika frendin kaa eli se ei oo ainakaan homo enkä mää eli olokaa vaan hiliaa jotka ei tiä es mitä sillä `homolla` tarkottaa.....
      vois senki kattoo iha oikeesti ketä ne homot on..

• Särkynyt enkeli

Siellä taas kirjottelee joko täys pentu tai sit jätkä joka on kateellinen niille ketä skeittaa kun ei ite osaa. Jos nyt ajattelisit järjellä ennenku seuraavan kerran tänne kirjotat! Jos sulla on siis sitä järkeä millä ajatella.

• iikku

siis voi jumalauta oot vaan kade kun oot kokeillu etkä osaa ees olliee oot just tommonet paska pentu joka haukkuu huomion kipeenä ja kateellisenna muita jotka taitavat lajin...

• Anonyymi

Kakarapaskalaji! Kyrpä skeittaus! Kaikki ne on homoja tai muita kyrpäkasoja! Skeittilauta = polttopuuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe