Skeittaajat homoja

Anti-skate

Senhän jo jokainen tietää: Skeittaajat ovat homoja. Ja persehomoja ovat!

16

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aha....

      siis mitä?

      • tunnel

        on siellä muutama hinttikin...


    • jouko

      ...

    • atide

      ei oo totta et on noin pimeitä tyyppejä et luulee et kaikki o homoja taitaa ite olla

    • Minä

      mun kamu????? se on tyttoöskeittaaja????????
      Onko hankin lesbo?????? Onko boyfrendinikin homo??????????

    • Angel

      Ei kaikki oo... Mun koulussakin on muutama muija jotka skeittaa... Ja monta jätkää jotka skeittaa ja ne on kuitenkin jonkun muijan kaa... Jos ne on muijan ka niin voiko ne olla homoja...?

    • Chompper

      Tää on tää harhakuvitelma joka nuorena opitaan, tota mekin julistettiin nuorina. Nykyään se on yks ja sama, millä eteenpäin menee.

      • acer

        mitäs väliä sillä on... meitä on moneksi . pääasia että on sinut ittensä kanssa. homojakin tarvitaan. R


    • anniina

      Taijat olla joko tosi pentu tai sitten vaan lapsellinen.....tuo sun perustelus ei mee oiken läpi.....kasva aikuiseks!!! PENTU

    • hande-15w

      mun mielestä skeittajat eivät todellakaan ole homoja.... sä haukut niit vaan ku et ite osaa skeitata ja oot kade... ite oon 15w muija ja oon just alottanu skeittauksen... se on ihan sika kivaa... sitä paitsi siin laihtuu ja tulee lihaksii... kannattais sunki kokeillla.... skeittaus jos mikä on kivaa...

    • vaahtosammutin

      oot laittanu tän aiheen rullaluisteluun vaikka se kuuluis tonne skeittauspuolelle?=D ja aika naurettava kommentti muutenki....=D

      • janita

        tämä on tullut todistettua monta kertaa...


    • kate

      no voiko mennä sanoon et skeittaajat on homoja...
      no en oo samaa mieltä kerta oon kaks vuotta harrastanut skeittausta ja oon edistyny tosi pitkälle poika frendin kaa eli se ei oo ainakaan homo enkä mää eli olokaa vaan hiliaa jotka ei tiä es mitä sillä `homolla` tarkottaa.....
      vois senki kattoo iha oikeesti ketä ne homot on..

    • Särkynyt enkeli

      Siellä taas kirjottelee joko täys pentu tai sit jätkä joka on kateellinen niille ketä skeittaa kun ei ite osaa. Jos nyt ajattelisit järjellä ennenku seuraavan kerran tänne kirjotat! Jos sulla on siis sitä järkeä millä ajatella.

      • iikku

        siis voi jumalauta oot vaan kade kun oot kokeillu etkä osaa ees olliee oot just tommonet paska pentu joka haukkuu huomion kipeenä ja kateellisenna muita jotka taitavat lajin...


    • Anonyymi

      Kakarapaskalaji! Kyrpä skeittaus! Kaikki ne on homoja tai muita kyrpäkasoja! Skeittilauta = polttopuuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe