Niin eli olen 14-vuotias ja haluaisin aloittaa lentopalloa turussa kun kerran turussa asun :) ja jossain täällä turku 20810 lähellä. saa olla kaupungissakin :)
lentopallon aloittaminen???missä???
7
2604
Vastaukset
- tätitäti
joku täältä:
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=24076
Turun urheiluliitolla on ainakin toimintaa.
http://www.turunurheiluliitto.fi/Lentopallo/ - Mukaan vaan
Turun kaupungilla on Poweraction toiminta juuri sinun ikäisillesi. http://www.poweraction.net/
Se ei maksa mitään ja heillä lentopalloa on 2krt viikossa. Tarkoitettu etenkin aloittelijoille. Mukaan vaan reippaasti. Omasta koulustasi saat vielä lisää tietoa. Sama ongelma, eli haluaisin aloittaa lentopallon harrastamisen, paitsi että olen jo 24-vuotias. Mitenköhän pääsisi toimintaan mukaan?! Aikaisempaa kokemusta vain koulun liikuntatunneilta, mutta silloin tykkäsin lajista tosi paljon, tuntui omalle.
- :) auttakaa!
heeei, voisko joku auttaaa mua? :):) ku täääl ois yks -97 syntynyt tyttö joka haluais alottaa lentopallon pelaaamisen jossakin näistä kaupungeista: vieremä, iisalmi, kiuruvesi, pelavesi ja sonkajärvi. Niin tiedättekö mitään joukkueita noilta paikkakunnilta jotka ottais mielellään mukaaan uusia vähän pelaneita tyttöjä? ::) antakaa vaikka netti sivuja jos tiedätte ! ois paljon apua! (:
- **X**
En viitsinyt tehdä uutta aloitusta vaan laitan tänne jo valmiiseen viestiketjuun. Eli...löytyisikö Turun suunnalta lentopallosta ja/tai rantalentopallosta kiinnostuneita aikuisiässä olevia ihmisiä. Kyse olisi rennosta ajanvietteestä täysin
harrastelijapohjalta, eikä aiempaa kokemusta keneltäkään vaadittaisi.
Lentopallo vaatii yhteensä 12 henkilöä, joten sen kokoon saaminen ei välttämättä onnistu hetkessä. Rantalentopalloon riittää jo 4 henkilöä, joten siitä voisi aloittaa.
En laita vielä mitään yhteystietojani, katsotaan ensin löytyykö asiasta kiinnostuneita. Joten kirjoitellaan tänne!- **X**
Tietysti vajaajoukkueellakin voi joskus pelata, onhan kyse vain rennosta ajanvietteestä.
- Amps
taidan olla vähän myöhässä, mutta olen tässä yrittänyt etsiä Turusta ns. höntsäjoukkuetta, jossa lentopalloa voisi harrastaa kunnonkohotus- ja hauskanpitomielessä! olen 20 ja lentopalloa olen harrastanut, mutta vuosia sitten jäi loukkaantumisen vuoksi. nyt tekisi mieli verestellä taitoja rakastamaani lajiin! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838