vibra tone, tomii kyllä!

väristys

Eli keskivikkona hain postista tilaamani Vibra Tonen, sellasen tärinävyön. Aluksi tietty epäilin sen toimivuutta mutta päätin kuitenkin kokeilla. Onhan sillä 30 pvän palautusoikeus. Raskauden aiheuttama ERITTÄIN PAHA appelsiini-iho sivu- ja takareisissä ON JO NYT KADONNUT! Ja siis mun reidet oli oikeesti ihan hirveen näköset! Nyt ovat ihan siloiset, uskomatonta. Nyt kuiteskin haluaisn muilta käyttäjiltä kysyä et KAUANKO SAA YHTÄ PAIKKAA "tärisyttää"? En löytänyt vastauksia netistä tai käyttöohjeesta. Joka paikassa sanotaan et muutama minuuttu riittää mut saako sitä kauemmin käyttää. Ihan hieronnassakin on huippuväline eli sen takia haluan käyttää pidemmän aikaa...esim. alaselän hierontaan. Ja tällä vyöllä on saatu tuloksia jopa laihtumisessa! Luin Barcelonassa tehdyn testin tuloksia ja hyvin olivat ihmiset kaventuneet 2 viikon testiajassa =)

9

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko pois

      Se on ihan oikeasti tärinää. Ei se ole vaarallista, vaikka jatkaisit sitä jopa kymmenen minuuttia tai koko päivän (kunhan se ei tunnu epämukavalta tai kohdistu voimakkaana munuaisiin). Eikä se poista rasvaa kehostasi vaikka sinä ja koko Barcelona haluaisitte uskoa niin. Se tärisee, hitto vieköön =)

    • kokokikosso

      Niin, pistäähän se verenkierron liikkeelle..eli?
      Saman vaikutuksen saa tarpeeksi rasittavassa liikunnassa ja vieläpä rasvanpolton kaupanpäälle =kilot lähtee.
      Tuolla hytkytysvyöllä verenkierto siis paranee ja siks appelsiini iho "häviää" siitähän se selluliitin muodostuminenki johtuu, aineenvaihdunnan häiröstä..

      saman tuloksen ja sanoisin paremman tuloksen saat liikunnalla!

      Olen muuten kokeillu ko vyötä, eikä ollu mieleeni sitten OLLENKAA!

    • upea

      homma jos on auttanut.Ite oon niin epäilevä etten uskalla tilata sitä,kuitenki taitaa olla melko kallis.Joskus mulla oli joku "tärinävyö" mut siitä ei ollu apua.Oli kuitenki erilainen mikä sinulla on.

    • ölasdkj

      Oon nyt muutama iltana täryytellyt itseäni, vielä ei juurikaan ole tuloksia havaittavissa. Mä oon aatellut et koska se sammuu itsestään 30min kuluessa, sen verran saa kerralla yhtä kohtaa täryytellä. Minulla alkaa vain ihoa kutittamaan vietävästi kun pidempään annan olla yhdessä kohdassa, kuten reisissä. Itse olen kahden raskauden jälkeen laihuttanut 25kg ja kaikkia kiinteytysapuja on yritettävä, aikaa kunnon kuntoiluun ei valitettavasti tällä hetkellä ole..

      Kohta ollaan timmissä kunnossa ap kunhan muistetaan käyttää päivittäin ;)

      • aloittaja

        Viikon käytön jälkeen mittailin "paikkojani", tulokset tässä;
        vasen reisi -3cm
        oikea reisi -2cm
        vyötärö -3cm
        alamaha -2cm

        ja mitään dieettiä en ole noudattanut, todellakaan. Reidet on siloiset, se on pääasia sillä se selluliitti oli kauheen näköstä!Vielä ois melkeen 3 viikkoo palautuspäivään. Uskon että en palauta laitetta vaikkei ois hirveesti ylimääräistä maksaa sitä. Mut tähän asti olen tyytyväinen!! Sanokaa epäilijät mitä haluatte. Ensin kehottaisin kokeilemaan itse, eihän se mitään maksa!


      • hpop
        aloittaja kirjoitti:

        Viikon käytön jälkeen mittailin "paikkojani", tulokset tässä;
        vasen reisi -3cm
        oikea reisi -2cm
        vyötärö -3cm
        alamaha -2cm

        ja mitään dieettiä en ole noudattanut, todellakaan. Reidet on siloiset, se on pääasia sillä se selluliitti oli kauheen näköstä!Vielä ois melkeen 3 viikkoo palautuspäivään. Uskon että en palauta laitetta vaikkei ois hirveesti ylimääräistä maksaa sitä. Mut tähän asti olen tyytyväinen!! Sanokaa epäilijät mitä haluatte. Ensin kehottaisin kokeilemaan itse, eihän se mitään maksa!

        Mulla on lähtenyt 6 kiloo painoo pois 2kk:n. Mitään muuta en ole muuttanut, kuin juon aamulla pelkän suolakahvin ja kourallisen pähkinöitä. Ja kahden tunnin päästä aamupalan vasta töissä. Kolmenviikon ajan olen käyttänyt vatsan ympärilla Vibra tonea. Joten 4kg enää, niin olen tavoitteessa.


      • vm52
        hpop kirjoitti:

        Mulla on lähtenyt 6 kiloo painoo pois 2kk:n. Mitään muuta en ole muuttanut, kuin juon aamulla pelkän suolakahvin ja kourallisen pähkinöitä. Ja kahden tunnin päästä aamupalan vasta töissä. Kolmenviikon ajan olen käyttänyt vatsan ympärilla Vibra tonea. Joten 4kg enää, niin olen tavoitteessa.

        Kiva kun toimii. Olenkin ajatellut, putoaako myös paino, kun kaikki yleensä puhuu vain senttien häviämisestä tässä yhteydessä. Minulle riittää kyllä sekin, että vyötärö kapenee, kun kaikki ylimääräinen on juuri siinä. Olen nyt viitenä päivänä käyttänyt vyötä puoli tuntia kerrallaan, kun sitten se tosiaankin sammuu. Luulen että se sammuu siksi, että ei kuumenisi liikaa. Puolituntinen hurahtaa nopeasti, kun siinä voi samalla tehdä muuta. Huomasin, että samaa vyötä oli nyt tullut myyntiin myös Cellbesiin.


      • Intoilija
        hpop kirjoitti:

        Mulla on lähtenyt 6 kiloo painoo pois 2kk:n. Mitään muuta en ole muuttanut, kuin juon aamulla pelkän suolakahvin ja kourallisen pähkinöitä. Ja kahden tunnin päästä aamupalan vasta töissä. Kolmenviikon ajan olen käyttänyt vatsan ympärilla Vibra tonea. Joten 4kg enää, niin olen tavoitteessa.

        Kuinka kauan käytit sitä vyötä päivässä?


    • :(

      Mullakin oli tuollainen vyö, käytin melkein päivittäin, ja mokoma hajosi n. 4 kk käytön jälkeen! Ja ennen sitä joutui pari kertaa korjailemaan/juottamaan johtoja takaisin paikoilleen. Kovin hentoinen rakenne tolla värkillä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe