Eli mikä on teidän mielestä pettämistä?
Voisitteko aloittaa uuden suhteen ennen kun vanha on loppuun saatettu, vaikka suhde tuleekin varmasti loppumaan?
Entä voisitteko olla suhteessa, jossa toinen osapuoli on varattu?
Pettämismoraalinne?
5
997
Vastaukset
- jos avioeroa on
haettu ja harkinta-aika alkanut, tulkitaanko vapaaksi vai varatuksi? Olen seurustellut harkinta-aikana, varmaan kauheeeen moraalitonta
;-) - kysyjälle, ole hyvä
Mikä on teidän mielestä pettämistä?
- Käytännössä kaikki se, mistä puoliso voisi aiheellisesti loukkaantua.
Voisitteko aloittaa uuden suhteen ennen kun vanha on loppuun saatettu, vaikka suhde tuleekin varmasti loppumaan?
- En. Molempien osapuolten tulee tietää että se on loppu. Ja silloin se on loppuunsaatettu vaikka virallista eroa vielä odoteltaisiin.
Entä voisitteko olla suhteessa, jossa toinen osapuoli on varattu?
- En. En sen "ensimmäisen naisen" vuoksi enkä itseni. Pettäminen on julmaa ja väärin, miksi haluaisin suhteen pettäjään? - yksi vastaaja
Suutelu ja siitä pahempi fyysinen kontakti on mielestäni jo sen intiimin luottamuksen pettämistä. Halailu ja jopa kädessä pitäminen jos on oikeen hyvä ystävä ei haittaa mua. Odotan tuota toiselta koska itse seuraan vähintään tätä. Tuosta kädestä pitämisestä voin luopua jos nainen sitä vaatii mutta minulla on tapana halailla myös naispuolisia ystäviäni esim. kun tapaan ne pitkästä aikaa.
En aloita uutta suhdetta ennenkuin vanha on selvitetty, jos niin pitkälle menen että rakastun ja menen parisuhteeseen niin sekä minä että toinen on ansainnut sen että asiat selvitetään ennnenkuin jatkaa jonkun muun kanssa. Tosin, en edes näe muita naisia mahdollisina kumppaneina jos sitoudun parisuhteeseen asti.
Ei varmaan vaikeata arvata että minä en jaa naistani, eli en koske varattuun vaikka mikä olisi. Se olisi äärettömän nöyryyttävää "jakaa" sydänystävääni jonkun muun kanssa, se on joko minun tai jonkun muun.
Ja jos joku nyt sanoo että olen ollut joku ikisinkku, niin en ole. Pisin suhde yli 10 vuotta ja suhteita yhteensä 4. En ole ikinä pettänyt vaan aina on pysynyt selkäranka näissä asioissa vaikka houkutuksia on ollut aivan tarpeeksi. jos vasikoi.
- pettämistä..
Näin poikaystäväni tanssivan baarissa toisen naisen kanssa flirttaillen. Oli humalassa, mutta kuitenkin. Sydämeni särkyi... Nyt mietin, onko väärin olla loukkaantunut (en saa tapahtumaa pois mielestäni) vai pitäisikö unohtaa ja luottaa, ettei sellaista tapahdu hänen lähtiessään viettämään iltaa kavereidensa kanssa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820