Mistähän johtuu että päävarjo irtosi,osuiko käsi irtipäästöpampulaan?
Voisiko joku ystävällisesti kääntää sen puheosuuden,kiitos ennakkoon.
http://www.youtube.com/watch?v=8xkDgBi20jA&mode=related&search=
Kaikki melkein..
3
833
Vastaukset
- hyppää.
Kaverilla meni kyllä kaikki mahdollinen pieleen, ja näytti siltä että se ensin päästi päävarjon irti ja sitten vasta veti laukaisu narusta.. onneksi se löysi vv-kahvan.. mutta että vielä törmäsi sähkölinjoihin, huh.. Taitaa vika olla koulutuksessa että noin onnistui sössimään.
- lukea nuo
kommentit tuosta videopätkästä. Melko avaavaa keskustelua, ainakin osin. Edellinen vastaava on siinä oikeassa, että kaveri selkeästi vetää päävarjon irtipäästöstä, eli varjo toimii tasan niinkuin sen pitääkin lähtiessään irti kun hyppymestari laukaisee sen oikeasta paikasta.
Tämän jälkeen kaverin pitäisi avata varavarjonsa, mutta jostain syystä hän vain putoaa...
Ohjelman juontaja sanoo korkeutta olevan ~1000ft kun varavarjo aukeaa, eli on hyvin mahdollista, että automaattilaukaisin avaa sen eikä kaveri itse.
Ihmetyttää kyllä, että kaveri huolellisesti väistää aarikaupalla avointa nurmikenttää ja laskeutuu sähkölinjoihin. Vikaa saattaa olla koulutuksessakin, mutta läheltä seuranneena ainakin suomalaista NOVA-koulutusta eli tuollaista, missä heti hypätään pitkää vapaata kahden hyppymestarin kanssa, väittäisin, että vikaa oli myös kaerin korvien välissä. Ei ihan kaikkea oltu kuunneltu loppuun asti. Tähän mennessä näkemäni NOVA-hyppääjän ovat kyllä tienneet ainakin miten varjoa ohjataan. - ja mitä
lukea nuo kirjoitti:
kommentit tuosta videopätkästä. Melko avaavaa keskustelua, ainakin osin. Edellinen vastaava on siinä oikeassa, että kaveri selkeästi vetää päävarjon irtipäästöstä, eli varjo toimii tasan niinkuin sen pitääkin lähtiessään irti kun hyppymestari laukaisee sen oikeasta paikasta.
Tämän jälkeen kaverin pitäisi avata varavarjonsa, mutta jostain syystä hän vain putoaa...
Ohjelman juontaja sanoo korkeutta olevan ~1000ft kun varavarjo aukeaa, eli on hyvin mahdollista, että automaattilaukaisin avaa sen eikä kaveri itse.
Ihmetyttää kyllä, että kaveri huolellisesti väistää aarikaupalla avointa nurmikenttää ja laskeutuu sähkölinjoihin. Vikaa saattaa olla koulutuksessakin, mutta läheltä seuranneena ainakin suomalaista NOVA-koulutusta eli tuollaista, missä heti hypätään pitkää vapaata kahden hyppymestarin kanssa, väittäisin, että vikaa oli myös kaerin korvien välissä. Ei ihan kaikkea oltu kuunneltu loppuun asti. Tähän mennessä näkemäni NOVA-hyppääjän ovat kyllä tienneet ainakin miten varjoa ohjataan.siihen puheosuuden kääntämiseen tulee, niin eipä kukaan ollut vaivautunut kertomaan selostajalle/ohjelman tekijälle yhtään faktatietoa (lue: ei ollut vaivautunut selvittämään) vaan oli kuin olisi lukenut suomalaista keltaista lehdistöä. Ihmetteli vaan kaverin hyvää tuuria: "sai vihdoin varavarjon auki vaikka päävarjo ei toiminut..." -tyylistä jargonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739