on se helvetti kumma muoniossa on 6 taksia ja joka viikonloppu yks vain ajossa ja sekin on hiltunen. Eilen illalla 3 paikallisessa kapakassa ollut porukkaa ja hiltunen yksin ajossa ja sekin oli äkäslompolossa ja muut taksit eivät vaivautuneet edes vastaan puhelimeen. kyllä viikolla on asemalla taksia, silloin ku kukaan ei ole liikkeillä, mitä niillä 5 muulla tekkee ylheensäkki edes lupa, ihmettelen vain....
muonion taksit
6
1775
Vastaukset
- justiin niin
Sanoppa muuta! Ja jokasella melkein tuliterät autot....ilmeisesti niillei raskita ajaa!
- Piippu-Pekan pirssiasiakas
Pirssimiehet olit ennen toelisia herrasmiehiä. Yksi legendaarisimmista oli Pekka Päivälehto eli "Piippu-Pekka". Pekka oli Karjalan siirtolaisia ja puhui suomea pehmeästi: kovat P:t ja T:t eivät kuuluneet hänen puheessansa.
Pari runoa pekasta koiranleuka-kläpit osasivat:
"PIIPPU-PEKKA POBEDASTA PÄIVÄÄ POKKAA.
PITKÄ PIIPPU POSKESSA POMPOTTAA!"
ja toinen (Pekan yksinpuhelu):
"BOBU HYRRÄÄ SADAA NELJÄÄVIDDÄ OLOKSEN TÖRMÄÄ PÄÄLLE.
MINÄ VAIN PIIBBUA LADAAN!" - tietäää
Piippu-Pekan pirssiasiakas kirjoitti:
Pirssimiehet olit ennen toelisia herrasmiehiä. Yksi legendaarisimmista oli Pekka Päivälehto eli "Piippu-Pekka". Pekka oli Karjalan siirtolaisia ja puhui suomea pehmeästi: kovat P:t ja T:t eivät kuuluneet hänen puheessansa.
Pari runoa pekasta koiranleuka-kläpit osasivat:
"PIIPPU-PEKKA POBEDASTA PÄIVÄÄ POKKAA.
PITKÄ PIIPPU POSKESSA POMPOTTAA!"
ja toinen (Pekan yksinpuhelu):
"BOBU HYRRÄÄ SADAA NELJÄÄVIDDÄ OLOKSEN TÖRMÄÄ PÄÄLLE.
MINÄ VAIN PIIBBUA LADAAN!"Muonion taksit mitä loistavinta palvelua,olen aina saanut taksin alle 15min taitaa olla persaukisten höpinöitä maksakaa mitä maksaa ja heittäkää urputtaminen taksin saa mutta tieten ilmaistahan se ei ole ja on hienoa että pojilla on hyvät autot ja niin valitettavasti taksi yrittäjissä on joku joka ajaa puoli ilman ja näin
hänen asiakkaat luulevat sen olevan kaikilla mutta järki käteen kuka haluais puolittaa ansion?
- onnistuu1
Ajat muuttuvat, kokeilkaapa uutta taksi yrittäjää www.villenpirssi.fi
- porötäxi
ennen ajettiin porötäxilla torassieppiin. kyyti lähti aina ja melkein ajallaan , iltapäivällä. matka kesti kolmisen tuntia, ja kaikilla oli hauskaa. peskivyöllyn alla oli lämmintä ja sai nukkua. ei ollut kiirettä mihinkään, ja varaosat oli kaukana. olkhoon.
- Mol o
Pil lua ja taksikyytiä on yht hankala saaha muonion baarista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116