Käytiin perheen kanssa viikonloppuna Jumbon Fonda Del Solissa syömässä. Tilasin burriton joka tuotiin pöytään aivan kylmänä! Ei siis mitenkään haaleana että olisi vain ehtinyt jäähtyä vaan todellakin kylmänä! Tästä selvisi että kyseiset safkat lämmitetään näköjään mikrossa, olivat vain unohtaneet lämmittää ruokani. Huomauttaessani asiasta lupasivat mennä lämmittämään, mutta toivat kuitenkin hetken päästä kokonaan uuden. Tällä kertaa mikron kautta. Pahoitteluita ei kukaan esittänyt ja laskukin oli aivan normaali. En todellakaan aio enää käydä kyseisen ketjun ravintoloissa.
Jumbon Fonda Del Sol
5
2091
Vastaukset
- fsdgsdfgfsd
Ei noilta ostoskeskusten ruokatehtailta voi oikein muuta odottaa. Suosittelen käymään joskus oikeassa ravintolassa.
- yleistetään yleistetään
Älä höpötä, äläkä yleistä.
Tuon Fonda del Sollin viereinen Classic pizza ravintola on todella hyvä! Parhaita pitsoja, mitä pk-seudulta saa! - nyt sitten
yleistetään yleistetään kirjoitti:
Älä höpötä, äläkä yleistä.
Tuon Fonda del Sollin viereinen Classic pizza ravintola on todella hyvä! Parhaita pitsoja, mitä pk-seudulta saa!pizzaa kutsut ruoaksi. Eikö kannattaisi sentään erottaa pizzat ihan omaksi lajikseen.
- älykäs
nyt sitten kirjoitti:
pizzaa kutsut ruoaksi. Eikö kannattaisi sentään erottaa pizzat ihan omaksi lajikseen.
ruokaa ole, sitähän syödään, niinkuin ruokaa. Ruokaa syödään. Juomaa juodaan. That`´s it!
- Seppo-einari
Luuletko että muissa ravintoloissa Meksikon herkut lämmitetään uunissa. Eiköhän mikrot laula niissä kaikissa, eikä se muuten ole ketjupaikka. Itse olen käynyt kyseisessä paikassa noin kymmenen kertaa syömässä ja aina ruoka on ollut kovin herkullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671