ostan pieniä juustoja tai pikku salamipötköjä. Niitä voi napostella matkalla kotiin. Toiset syövät jätskiä tai karkkeja, minä napsin pikkusalameja tai baby juustoa ;)
Pikkuvälipala, jos nälkä
yllättää kaupassa yms...
6
2460
Vastaukset
- mutta....
Pysytkö myös hoikkana noilla herkuilla?
- viljatuotteita, niin luuletko
pärjääväsi pelkällä ilmalla? Tai kasviksilla?
Itse olen laihtunut -10kg jättämällä pois viljatuotteet kokonaan. Muuten olen syönyt lihaa, kalaa, juustoa, vihanneksia.
Karkkia, herkkuja yms. en edes muista milloin olen viimeksi syönyt.
- T.epi
Suosin kevyitä hedelmiä, yleensä aamupalaksi tosin nautin niitä.
- appelsiini, kiivi, banaani,
nämä jätän syömättä, koska olen niille allerginen.
- ja senolet
NÄKÖINENKIN JA ikuinen laihduttaja...syö vain rasvaa syö syö si....syö
- pussin, suklaalevyn, olisit...
niinkö? Eli syömällä Suklaata, jäätelelöä, pullaa, wiineri yms. Niin laihtuu? Kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249