Laatikoittelu

Minä...

*OlenKOhaN Goo8TTI ???....
No ei nyt sentään, ihan asiallinen viesti.

Tuotas noin, haluan ensin sanoa etten tiedä noista laatikoista joihin nuoret tyrkätään kovinkaan paljon, eli en myös pahemmin tiedä goottiudenkaan stereotypiaa, osittain siksi kun kaikki aina luokittelee eri tavalla... (eikä myöskään pahemmin kiinosta)
Mutta voiko ihminen mitenkään olla gootti jos hän ei itse halua sitä eikä "myönnä" sitä itselleen ja muille? Vai saadaanko goottiuden leima aina vain muilta ihmisiltä -heidän- käsitysten mukaan toisista ihmisistä.
Toisin sanoin mua usein luullaan gootiksi vaikken suinkaan ole sellainen. On myös ilmeistä että monet ehkä luulevat mun olevan wannabe-gootti, koska näytän ehkä just siltä että yritän olla gootti, mutta tosiasia on päinvastainen, eli tykkään kovasti goottityylistä, enkä voi olla pukeutumatta sen tapaisesti, mutta yritän silti pukeutua tarpeeksi neutraaleihin, pelkistettyihin vaatteisiin jotka eivät sinänsä ole goottityylisiä. Yritän olla käyttämättä liikaa mustaa, esim. mulla usein näkee mustan lisäksi murrettuja harmaasävyisiä violettejä-liiloja, harmaata, valkoista, ruskeeta, sellaista mahdollisimman tummaa muttei mustaa :D kuinka sitten tekisikin mieli...
Jotkut ilmeisesti luokittelevat gooteiksi myös luonteen mukaan (osittain). No mä olen oikeasti tosi epämääräinen, aika käsittämätön mikä johtuu siitä etten osaa ilmaista itseäni oikein ja miksi haluaisinkaan) Minulla on antisosiaalinen persoonallisuushäiriö (en liitä tätä mitenkään gootteihin), vaikkei se kuten ei psykopatiakaan mikään häiriö ole, mutta jätetään se psykologia-palstalle. Olen varsinainen erakko, pysyn kaukana kaikista ihmisistä. Minulla ei ole varsinaisia kavereita, paitsi muutamia koulukavereita, ja niitäkin välttelen joskus... :J sellaisia gootteja punkkareita (mitä tulee siihen kysymykseen ovatko he oikeita vai wannabeita - sen verran näitä laatikoita sentään ymmärrän että he eivät ole wannabeita)
Ainoa wannabe mikskä mua voisi yrittää sanoa on wannabe-määrittelemätön. olen niin monipuolinen että olen elämäni aikana tykännyt lähes kaikista mahdollisista asioista, ja tykkään tosi paljon niin goottityylistä, kuin punkkari, sellainen "wicca rastat-tyyli", en tosiaankaan tiedä miksi heitä kutsutaan :D, ja monista muistakin. Ei tietenkään koske vain tyylejä, vaan kaikkea elämässä. En voi valita itselleni yhtä pysyvää, eroan myös aika paljon luonteelta suurimmasta osasta gooteista.
"aika paljon"... ? no en ole niinkään varma... mutta eroan kuitenkin.

Olisinko siis gootti ainoastaan jos olisin itsekin sitä mieltä, muiden lisäksi?

3

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä...

      ...no en kyllä ole. Ei tarvitse vastata.
      Ja kysymys on muutenkin turha. Jos siihen saakin vastauksen, niin ainoastaan henkilökohtaisen mielipiteen..

    • black_stalin

      elä vaan ja nauti karnevaaleista

    • Goth-Mog

      Luin vain nämä lauseet:

      "*OlenKOhaN Goo8TTI ???....
      No ei nyt sentään, ihan asiallinen viesti. "

      ja

      "Olisinko siis gootti ainoastaan jos olisin itsekin sitä mieltä, muiden lisäksi?"


      Eli ekat ja vikat lauseet. Niiden perusteella pystyin päättelemään, että välialuetta ei kannattanutkaan lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe