Taidan vaihtaa paikkaa

v:.....

Aikaisempi pomo käytti kehityskeskusteluajan omista työmurheista kertomiseen ja todella odotin nyt parempaa. Mutta toisin kävi. Olin valmistautunut ja täyttänyt asianmukaisesti lomakkeen, mutta kaikesta jäi niin pirun paha maku suuhun.

Ei minua siirretä esimiestehtävistä sivuun koska olisin mitenkään huono, mutta tälle toiselle on vain saatava jostain esimiehen paikka.

(Toimin siis itsekin esimiehenä ja olen käynyt näitä kehityskeskusteluja, mutta toivottavasti en ole mokannut näin perusteellisesti ja lannistanut porukkaani).

"Niin ja tämä sinun esittämäsi kritiikki ja se, että homma ei toimi johtuu siitä, että osastollanne on esimies vaihtunut niin usein mm sairauslomien/työpaikan vaihdosten ja virkavapaiden takia ettei kukaan tiedä missä mennään. Joten eiköhän homma toimi paremmin, kun taas vahdetaan sitä pomoa!" -Tämäkö on sitä nykyjohdon logiikkaa.

Koko keskustelussa ei tullut kertaakaan ilmi, että minussa olisi mitään pienenkään kehumisen ansaitsevaa asiaa tai, että olisin todella mokannut jotain.

Kun olin uskaltanut kirjata paperiin, että olisi mukavaa, jos työ ei olisi niin stressaavaa, niin vastaus oli, että pois esimiestehtävistä ja saat stressinkin vähemmälle. - Eli saat sitä mitä halusit ole tyytyväinen tähän johdon ratkaisuun.

Mutta miksi helkkarissa olen tässä paikassa edelleen töissä? Okei mä oon selvästi tyhmä.
Mutta on tässä laitoksessa muutenkin poismuutto meneillään, että kyllähän se jotain kertoo sekin..

1

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkomies

No tuo kuulostaa sitlä että jos olet yksinkertaisesti liian hyvä ihminen pomoksi, tai siis ehkä isoksi pomoksi. Eikö olekin kivaa kuulua kerhoon jossa olet ihmisenä hyvä kuuntelija ja kuuntelet murheet yms... mutta koska olet tosiaan liian hyvä ihminen sinä toimit hyvin sylkykuppina ja tulet siitä kärsimään. Hyville ihmisille käy aina näin. Tässä on syvempikin logiikka mutta jotenkin ei jaksa alkaa spekuloimaan. Mutta sinulla onkin se harmillinen paikka että palkka on liian hyvä menetettäväksi eli et voi pudota kastissa koska jo olet pomo, jos ymmärsin väärin. Kärsimyksesi on siis kaksinkertaiset tavalliseen työntekijään verrattuna. Hitsi en voi sanoa mitään järkevää tai pelastavaa kuin että periustat oman firman, jos olet pomo kykenet siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      180
      10956
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      89
      10423
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      233
      5851
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      181
      4677
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3166
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3155
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      39
      1963
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1548
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1380
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1314
    Aihe