Terve! Onkos kellään kokemusta bioteekin puhdistuskuurista? Aloitin eilen ja se on tosi pahaa. Miten ootte ottaneet sen, tuntuu et jää kurkkuun kiinni. Oon sekottanu sen vähään veteen tai mehuun, mut se ei oikein liukene sinne ja osa sitä jää sit mukin reunoille. Miten tästä kuurista saisi mahdollisimman tehokkaan. Mun maha on aina toiminut huonosti, noin 2 krt viikossa ulostan, eikä se kuites oo ummetusta. Tuntuu vaan olo aina kuin ois tukossa. Oon sanonu tästä neuvolassaki ku olin raskaana ym..mut eivät sano siihen mitään. Miten saisin vatsani toimimaan paremmin voisi varmaan näin saada pudotettua vähä kilojaki, jos kaikki ruoka ei jäis elimistöön makaamaan? Kertokaan vinkkejä! Kiitos etukäteen!
Bioteekin puhdistuskuuri
4
1478
Vastaukset
- tk86
olen yrittänyt käyttää tuota puhdistuskuuria, mut eihän siitä mitään tullut. kokeilin kaikkeen. veteen, soppaan, jogurttiin, puuroon.. aivan kamalaa!! eli siihen en osaa neuvoa miten sen saisi alas, koska tuntuu, että olen kokeillut kaikkea.. yäk.. :(
mulla kans sama ongelma kuin sulla. en siis kärsi mistään ummetuksesta, mutta oikeastaan olen aina ollut sellainen, ettei mahani toimi kuin pari kertaa viikossa. syytä siihen en tiedä, koska ruokatottumukseni ovat hyvät ja nämä kuituhommelitkin ovat kunnossa.
Minulle tähän vaivaan auttoi A. Vogelin Molkosan (maitohappokäynyt heratiiviste). olen sen aikoinaan ostanut paaston yhteydessä, jolloin jäi käyttämättä, mutta nyt käytän päivittäin. minulla se on auttanut aikas hyvin.
tätä saa siis luontaistuotekaupasta. minulla on tämä nestemäinen, mutta tätä on nykyään jauheenakin, mausta en osaa sanoa sen tarkemmin.
muutamalla ensimmäisellä kerralla tämä neste saa irvistyksen naamalle, koska pahaahan se on!! mutta tuohon puhdistuskuuriin verrattuna mielestäni lastenleikkiä!!
toivottavasti tästä oli sinulle apua. :)- tukossa
Pitääpä kokeilla tätä. Oliko kuinka kallista?
- tk86
tukossa kirjoitti:
Pitääpä kokeilla tätä. Oliko kuinka kallista?
kallis se ei kuitenkaan ollut. toi uusi vitality juttu maksaa 12euroa, ja mun mielestä toi normaali molkosan on halvempi. joka tapauksessa varmasti alle 10e..
- bioteekki
Bioteekin kuurit löytyy halvalla Terveysteekin verkkokaupatsta!
--> http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/bioteekki.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082707Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1212141- 701667
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281314Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251169- 961114
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531102- 851074
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1281067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987