Terve! Onkos kellään kokemusta bioteekin puhdistuskuurista? Aloitin eilen ja se on tosi pahaa. Miten ootte ottaneet sen, tuntuu et jää kurkkuun kiinni. Oon sekottanu sen vähään veteen tai mehuun, mut se ei oikein liukene sinne ja osa sitä jää sit mukin reunoille. Miten tästä kuurista saisi mahdollisimman tehokkaan. Mun maha on aina toiminut huonosti, noin 2 krt viikossa ulostan, eikä se kuites oo ummetusta. Tuntuu vaan olo aina kuin ois tukossa. Oon sanonu tästä neuvolassaki ku olin raskaana ym..mut eivät sano siihen mitään. Miten saisin vatsani toimimaan paremmin voisi varmaan näin saada pudotettua vähä kilojaki, jos kaikki ruoka ei jäis elimistöön makaamaan? Kertokaan vinkkejä! Kiitos etukäteen!
Bioteekin puhdistuskuuri
4
1422
Vastaukset
- tk86
olen yrittänyt käyttää tuota puhdistuskuuria, mut eihän siitä mitään tullut. kokeilin kaikkeen. veteen, soppaan, jogurttiin, puuroon.. aivan kamalaa!! eli siihen en osaa neuvoa miten sen saisi alas, koska tuntuu, että olen kokeillut kaikkea.. yäk.. :(
mulla kans sama ongelma kuin sulla. en siis kärsi mistään ummetuksesta, mutta oikeastaan olen aina ollut sellainen, ettei mahani toimi kuin pari kertaa viikossa. syytä siihen en tiedä, koska ruokatottumukseni ovat hyvät ja nämä kuituhommelitkin ovat kunnossa.
Minulle tähän vaivaan auttoi A. Vogelin Molkosan (maitohappokäynyt heratiiviste). olen sen aikoinaan ostanut paaston yhteydessä, jolloin jäi käyttämättä, mutta nyt käytän päivittäin. minulla se on auttanut aikas hyvin.
tätä saa siis luontaistuotekaupasta. minulla on tämä nestemäinen, mutta tätä on nykyään jauheenakin, mausta en osaa sanoa sen tarkemmin.
muutamalla ensimmäisellä kerralla tämä neste saa irvistyksen naamalle, koska pahaahan se on!! mutta tuohon puhdistuskuuriin verrattuna mielestäni lastenleikkiä!!
toivottavasti tästä oli sinulle apua. :)- tukossa
Pitääpä kokeilla tätä. Oliko kuinka kallista?
- tk86
tukossa kirjoitti:
Pitääpä kokeilla tätä. Oliko kuinka kallista?
kallis se ei kuitenkaan ollut. toi uusi vitality juttu maksaa 12euroa, ja mun mielestä toi normaali molkosan on halvempi. joka tapauksessa varmasti alle 10e..
- bioteekki
Bioteekin kuurit löytyy halvalla Terveysteekin verkkokaupatsta!
--> http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/bioteekki.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405461Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1352293- 1471811
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821559Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181492Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191444Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821325- 711267
- 401219
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198