Luomun kyselijöille

gm-moskan vastustaja

7

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti Pekkarinen
      • on hyvää

        En täysin ymmärrä yhdenmiehen missiotasi luomua vastaan. Samapa tuo. Minusta luomutuotteet kuten esim. luomuperuna maistuu hyvälle eli se maistuu perunalle, Toisin on tehoviljellyn perunan kanssa. Mitä voimallisemmin lannoitettua peruna on sen sinisempää ja huonomakuisempaa se on. Sama aromien ja makujen puute vaivaa useita tehoviljeltyjä kasveja. myös luomukala maistuu paljon paremmalta kuin altaisiin ruokitut kirjolohet.


      • peruskokki
        on hyvää kirjoitti:

        En täysin ymmärrä yhdenmiehen missiotasi luomua vastaan. Samapa tuo. Minusta luomutuotteet kuten esim. luomuperuna maistuu hyvälle eli se maistuu perunalle, Toisin on tehoviljellyn perunan kanssa. Mitä voimallisemmin lannoitettua peruna on sen sinisempää ja huonomakuisempaa se on. Sama aromien ja makujen puute vaivaa useita tehoviljeltyjä kasveja. myös luomukala maistuu paljon paremmalta kuin altaisiin ruokitut kirjolohet.

        minä ilmoittaudun luomunvastustajaksi, joten "yhdenmiehen missio" onkin ny monilukuinen. Kyllä nyky-yhteiskunnassa on otettava kehitys huomioon ja pelkällä karjanpaskalla tuotetut elintarvikkeet ovat mennyttä aikaa. Karjanpaska maistuu luomussa siltä mitä on. Aromit ja maut tulevat itse tuotteesta eikä meidän ole syytä siirtyä ajassa satakunta vuotta taaksepäin. Elämme nykyaikaa. En voi ymmärtää, mitä tarkoittaa luomuolut ? ? Saman verran siinä on etyylialkoholia kuin muissakin olueissa, eikä ohramäskin maku ole voimakkaampi.


      • Gaston*
        on hyvää kirjoitti:

        En täysin ymmärrä yhdenmiehen missiotasi luomua vastaan. Samapa tuo. Minusta luomutuotteet kuten esim. luomuperuna maistuu hyvälle eli se maistuu perunalle, Toisin on tehoviljellyn perunan kanssa. Mitä voimallisemmin lannoitettua peruna on sen sinisempää ja huonomakuisempaa se on. Sama aromien ja makujen puute vaivaa useita tehoviljeltyjä kasveja. myös luomukala maistuu paljon paremmalta kuin altaisiin ruokitut kirjolohet.

        Luomu on yksinkertaisesti huijausta sikäli, että sillä ei ole mitään etuja muihin elintarvikkisiin verrattuna (ei edes maku), vaan on joskus jopa huonompaa, koska luomuviljelijät ovat monesti todellisia amatöörejä.

        Eli huonommasta tuotteesta pitäisi maksaa rutkasti enemmän?

        Ei kiitos!


      • mitä huvittaa
        peruskokki kirjoitti:

        minä ilmoittaudun luomunvastustajaksi, joten "yhdenmiehen missio" onkin ny monilukuinen. Kyllä nyky-yhteiskunnassa on otettava kehitys huomioon ja pelkällä karjanpaskalla tuotetut elintarvikkeet ovat mennyttä aikaa. Karjanpaska maistuu luomussa siltä mitä on. Aromit ja maut tulevat itse tuotteesta eikä meidän ole syytä siirtyä ajassa satakunta vuotta taaksepäin. Elämme nykyaikaa. En voi ymmärtää, mitä tarkoittaa luomuolut ? ? Saman verran siinä on etyylialkoholia kuin muissakin olueissa, eikä ohramäskin maku ole voimakkaampi.

        Karjanpaskaa levitetään tukiaisrahoilla EI luomupelloille.
        Kun luomu on sinulle tuntematon asia, niin jätä se meille syötäväksi/juotavaksi.
        Taidat olla virkamies.


      • eipä
        mitä huvittaa kirjoitti:

        Karjanpaskaa levitetään tukiaisrahoilla EI luomupelloille.
        Kun luomu on sinulle tuntematon asia, niin jätä se meille syötäväksi/juotavaksi.
        Taidat olla virkamies.

        Samaa mieltä: jyrkkä EI luomulle.


    • Anonyymi

      Sama täällä , ei tarvita luomua , sen tukeminen tulee kalliiksi , hyödyt on kyseenalaisia . Luomuväki vääristelee tutkimuksia , levittää aiheettomia pelkoja saadakseen ihmiset luomun puolelle , uskonnollista pakkokäännyttämistä , ylekin ei salli ohjelmissaan pyhää luomua arvosteltavan , en halua tukea tuota kieroa bisnestä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe