Ajattelin tehdä vauvalleni lihasosetta eka kertaa. Kauanko jauhelihaa täytyy keittää, jotta se on tarpeeksi kypsää vauvalle?
Jauhelihan
6
6797
Vastaukset
- Silja K
Siinä ajassa bakteerit kuolevat niin ettei ne jää henkiin.
- äippä88
minkä ikäiselle saa jauhelihaa antaa ku jotkut sanoo et se on niin rasvaista ym...??
- *---**
tekisi, enkä ole kyl tehnytkään alle 1v lihasoseita koskaan jauhelihasta.
Naudan tai possun paistisuikaleita olen keittänyt ja maustanut pakkaseen.
- JUSTJOOps
Hei. Kait sitä voi jauhelihaakin antaa, ottaisin paistijauhelihaa/ vähärasvaista ja höyryttäisin sen, en keittäisi. JA jauhelihoissakin on vaihtoehtoja: KAlkkuna jauhelihaa, broilerijl, paistijauheliha, kevytjl. Ei jauheliha aina ole sitä halvinta sikajauhelihaa...
- antanut...
pojalle ihan alusta asti naudan jauhelihaa 7% rasvaa..ja neuvolassa sanottiin että kyllä lapselle voi sitä sika-nautaakin antaa..ite en tosin anna kun emme sitä itsekkään usein syö..
Joku tuossa sanoi että puol tuntia pitäisi keittää??HEI HALOO?Kanaa pitää keittää 10min jotta on kypsää(lukee ihan mun vauvanruoka-ohjeita-kirjassa)ja jauhelihaa olen keittänyt sen verran että on kypsää, eli nopeemminhan se kypsyy kuin esim kana...eli jtn 10min tai alle..ja sen saa todella pieneksi, joten on hyvä sillä aloittaakin.. - heippisk
Eipä sen jauhelihan kypsymisaika ole varmaan kymmentäkään minuuttia, joten 10 minuuttia riittää kyllä hyvin.
Ja meillä ainakin on käytetty vauvasta lähtien sekä kokolihoja että myös jauhettuja lihoja (nauta, kalkkuna).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995