Laittakaas joku osoite, mistä saa tulostettua virallisen salibandy ottelupöytäkirjan. Siis tyhjänä tietysti.
Ottelupöytäkirja
4
1553
Vastaukset
Minun käsittääkseni sitä ei voi tulostaa mistään, koska se virallinen pöytäkirja on sellanen mistä kopioituu onkohan nyt kolme vai neljä kappaletta.
- Tuomari
Ei saa tulostettua, koska se pitää kopioitua kolmelle paperille. Ottelupöytäkirjoja saa liitosta postitse.
- Toimihenkilö
No jo on tyhmää touhua. Saahan sen tulostettua normaali tulostimella vaikka kuinka monta kappaletta. Nyt niitä pitää ahtaalle riville kirjoittaa monia nimiä ja aikoja ja maalintekijöitä. Pohja pitäisi olla netissä ja se täytettäisiin tietokoneella ja tulostettaisiin niin monta kuin tarvitaan. On se alkeellista touhuta vielä tässä ajassa kynän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642