SKY sais tuua lihaa tänne ja nopeesti prkl. Tännehän nääntyy. Ajatelkaa te ulkopuoliset olevanne sisäoppilaitoksessa jossa on vain kasvisruokaa tarjolla... ei helv.. ei näin!!
Pelkkää kasvisruokaa
for hell's sake...
1
1027
Vastaukset
- keski-ikäisenä
Jos siinä kasvisruuassa on ravintoarvot kohdallaan, eikä sulla ole mitään oikeita syitä kieltäytyä kasvisruuasta niin mikä on ongelma? Kai sä sitä lihaa saat syödä vapaa-aikanas niin paljon kuin sielu sietää. Ajattele niitä muissa kouluissa olevia kasvissyöjiä, jotka ei saa mitään!
Nyt on hyvä aika saada asennekasvatusta ja oppia, ettei ruoka tarvitse lihaa. Kasvikset pitää terveenä, ja mieluummin sitten vanhana on terve kuin paitsi asenne -myös sydänvikainen. Vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749