elikkä savonlinnan läheltä etsimme laulajaa. olemme itse 18v kaks kitaristia jotka soittavat heviä mutta rokkikin menee. ottakaa laulajat yhteyttä, ei tarvitse olla semmoinen hirmu lahjakas, kohan osaa jotenkin laulaa mut lahjakkaatki kelpaa :D
Laulaja etsitään savonlinnan alueelta
4
353
Vastaukset
- Ninni1987
Moi! Olen 20v. nainen ja oon pitkään etsiny tilaisuutta että saisin laulaa bändissä ja kunnon asenteella... Tykkään mm. Within Temptationista, NIghtwishista ja Evanescensesta.. kuuntelen toki muutakin mutta tyylini on enemmän nuo.. mulla on kirkas ääni ja oon laulanu ja harjoitellu varsinkin Within Temptationia. Kehitän jatkuvasti itseäni ja ääntäni ja olen valmis kaikenlaisiin haasteisiin! Ottakaa yhteyttä, sähköpostiosoite: [email protected]
terveisin Niina Keränen - tämä musa
Eli siis osaatteko soittaa HIM:in biisejä? Mun kuuntelema musa on sen tyylistä...ja olen jonkun verran laulellut niitä..
- Nimetön
ei tuo him meillä oikein mene, mutta ootko mistä kotoisin ja ikänen? jos oot savonlinnasta niin suostuisitko laulamaan Judas Priestiä/timo rautiaista tai system of a downia yms
- teemu94
Hei!
Olen 18-vuotias savonlinnalainen mies. Minua kiinnostaisi olla laulaja, itselläkin tietyt hevi-/rokkikappaleet menettelevät.
En ole kummoinen rokkilaulaja, mutta pienellä todennäköisyydellä äänestäni saisi musiikkeihin sopivan.
Voitta ottaa yhteyttä seuraaviin tietoihin:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501050
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703