Olen 20v suht hyvän näköinen muusikko. Käytän baareissa 20-30-luvun chicago tyylissä olevia pukuja. Juttuun tuleminen ja lähestyminen naisten kanssa on helppoa ja pystyn puhumaan asiasta kuin asiasta. Kaikki muuttuu kun he alkavat kysellä harrastuksistani (soitan saxofonia ja olen lasten uinninopettaja, hetkellä armeijassa), sen jälkeen he jotenkin muuttuvat ja luulevat että eivät ole tarpeeksi hyviä tai he olettavat että minulla on jo tyttöystävä. Mutta näin ei ole. Kuulen myös usein naispuolisilta ystäviltä että tämä ja tämä tyttö oli kiinostunut mutta ei uskaltanut tulla juttelemaan.
Vihaan myös sitä että hyvinkin paljon päihtyneet naiset rupeavat "lähentelemään", mutta en ole kiinostunut sellaisesta.
Mikä siinä voi olla, miten minun tulisi muuttaa käytöstäni että en pelottele ihmisiä pois?
Liian hienot vaatteet vai missä vika
7
2663
Vastaukset
- muusikko myös
Jätä se puku himaan..???!
- jhggfgddd
"olen lasten uinninopettaja, hetkellä armeijassa), sen jälkeen he jotenkin muuttuvat ja luulevat että eivät ole tarpeeksi hyviä..."
Ehkäpä se intti on melkoinen pelote? Sehän vie aika paljon vapaa-aikaa? Vai oletko armeijassa töissä lasten uinninopettajana vai mitä helv. oikein tarkoitat? - itse kysymykseesi
Epäilet heti, kun kerrot itsestäsi ja reaktio on vetäytyä, että naiset kokevat etteivät ole riittävän hyviä jne. Tästä huomaa, että sinulal on se keltainen neste korvien välissä ja pahasti. Syy tällaisen keskustelun jälkeen vetäytymisessä on kyllä siinä, että nuo ominaisuudet nyt ei ole ihan niitä ensimmäisiä heteroa kiihottavia piirteitä/harrastuksia. Ei siis todellakaan sinun ylivertaisuudestasi. Etsi naisesi sieltä uimahallista, älä baarista, siellä ei etsitä saksofonisti bi:tä.
- eräs pelimies
Älä kerro heille näitä asioita. Luo jännitettä. Laita heidät arvaamaan ja pidä jännitettä yllä. Tällöin et ainakaan karkoita heitä pois vaan pikemminkin päin vastoin.
Älä jätä sitä pukua kotiin. Se on hyvä.
Asenteesi on juuri oikea. - Äijjävoima
naiset on saaneet laisistasi keikareista tarpeekseen?
- tai-
toinen syy on, että kukaan ei ole kiinnostunut narsisteista. Uskomaton veto, että naiset luulevat, että eivät ole tarpeeksi hyviä sinulle tai sinulla on jo tyttöystävä. Mitä jos etsisit vikaa itsestäsi, etkä luulisi itsestäsi ihan mahdottomia. Kuka haluaa jotain muusikonretkua, joka on armeijassa ja muutenkin mieleltään keskenkasvuinen?
- Nimetön
Mä veikkaan että naiset viilenee kun huomaa sut tyhjätaskuksi ja haihattelijaksi !
Pelimies ei tee keijoa itsestään pukeutumalla
naamiaisasuun normaalisti viikonloppuisin! Halloween on siiten eri asia !
Sä nyt voit väittää mua kateelliseksi, kapeakatseiseksi tms mutta itsekin tiedät vaikka saatatkin kieltää asian, että nyt mennään samassa junassa suku-poikien kanssa !
Äityli kanssa varmaan tykkää kun pojulla on makua vaatteisiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078