Louis Vuitton + online store + euroopassa = löytyykö?

nimimerkki*

Löytyykö joku nettikauppa joka sijaitsisi euroopassa joka myy aitoja LVn tavaraa?

Ebaystä löytää joskus myyjiä euroopasta, mutta aina ei tahdo löytää etsimänsä esim. kenkiä.
Ja huutonetissä myydään ainoastaan feikkejä.

Ja pyydän: valittajat pysykää poissa kiitos.

13

3175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Muistaakseni Vuittonia ei myydä missään muualla kuin omissa liikkeissä ja Eluxury.comissa, joka ei toimita Suomeen. Voithan vaikka soittaa tai laittaa sähköpostia Tukholman liikkeeseen, jotkut ovat sieltä luottokortilla tilanneet haluamansa tuotteen.

Ja kyllä Huuto.netistä aitojakin löytyy tietyiltä myyjiltä.

• kkkkkkkkkkkkkk

aitoa LV:tä ei saa netistä ( joskus ollut huutopisteessä), huutokaupoissa on melkein aina kopioita,vaikka muuta väittävät - tunnistenumeroita ei saa pyytämälläkään eikä pölypusseja yms. joilla aitoutta voisi tarkistella.

Tukholmasta saa, ja ovat joskus toimittaneet luottokortilla - pitää vaan silloin tietää se malli ja ihan mallimumeroa myöten tietysti. Ja mitään palautusoikeuksiahan silloin ei ole, koska kyseess'ä ei ole varsinainen POSTIMYYNTI.

• *maikki82*

LV myy omilla sivuillaan (katso UK sivut). Sitä en tiedä toimittavatko Suomeen, mutta myyvät netissä enivei.

• aloitttajaa
        *maikki82* kirjoitti:

LV myy omilla sivuillaan (katso UK sivut). Sitä en tiedä toimittavatko Suomeen, mutta myyvät netissä enivei.

Kyllä vain, tiedossa on että Louis Vuittolla on oma verkkokauppa UKssa, sen olen käynyt läpi mooooonta kertaa. Pitäisiköhän kysy jos he lähettäisivät sieltä suomenn.... eivät varmaan, mutta kuitenkin.

Tuolta ruotsin kaupasta tilaaminen kyllä vähän mietityttää, kun ei oikein tiedä mitä heillä on tarjolla. Minua kiinnostaa LVn kengät (yhdet todella ihanat sandaalit oli UKn nettikaupassa :P) Kävisiköhan tilinsiirto maksutapana jos tilaisi ruotsista...?

Rahaa ei ole nyt kasassa kaikkeen mitä haluan joten ehkä jotain ilmaantuu ebaylle sen aikana kun kerään rahat kasaan.

• dfghg443
        aloitttajaa kirjoitti:

Kyllä vain, tiedossa on että Louis Vuittolla on oma verkkokauppa UKssa, sen olen käynyt läpi mooooonta kertaa. Pitäisiköhän kysy jos he lähettäisivät sieltä suomenn.... eivät varmaan, mutta kuitenkin.

Tuolta ruotsin kaupasta tilaaminen kyllä vähän mietityttää, kun ei oikein tiedä mitä heillä on tarjolla. Minua kiinnostaa LVn kengät (yhdet todella ihanat sandaalit oli UKn nettikaupassa :P) Kävisiköhan tilinsiirto maksutapana jos tilaisi ruotsista...?

Rahaa ei ole nyt kasassa kaikkeen mitä haluan joten ehkä jotain ilmaantuu ebaylle sen aikana kun kerään rahat kasaan.

..että ebaystä löydät mitään aitoa LV-tavaraa :D Jotain rajaa nyt hyväuskoisuuteenkin, seuraavaksi varmaan ostat roomalaiselta katukauppiaalta aidon Pradan laukun. Hohhoijaa.

• aloittajaa
        dfghg443 kirjoitti:

..että ebaystä löydät mitään aitoa LV-tavaraa :D Jotain rajaa nyt hyväuskoisuuteenkin, seuraavaksi varmaan ostat roomalaiselta katukauppiaalta aidon Pradan laukun. Hohhoijaa.

Kyllä sieltä löytää ehdottomasti aitoa tavaraa jos vaan osaa etsiä ja lukea! Eikä osta ensimmäiseltä myyjältä. Myyjät saavat palautteita asiakkailtaan ihan kuteen huutonetissä, sekä sieltä löytyy ekspertejä jolta voi kysyä mitä mieltä he ovat aito vai feikki.

Jos kävisit ebayssa ja lukisit kaiken infon niin et olisi tarvinnut kirjoittaa tuon kommentin.

Ja pradaan en koskisikaan pitkällä kepillä!

• sdfasfd34
        aloittajaa kirjoitti:

Kyllä sieltä löytää ehdottomasti aitoa tavaraa jos vaan osaa etsiä ja lukea! Eikä osta ensimmäiseltä myyjältä. Myyjät saavat palautteita asiakkailtaan ihan kuteen huutonetissä, sekä sieltä löytyy ekspertejä jolta voi kysyä mitä mieltä he ovat aito vai feikki.

Jos kävisit ebayssa ja lukisit kaiken infon niin et olisi tarvinnut kirjoittaa tuon kommentin.

Ja pradaan en koskisikaan pitkällä kepillä!

..on hellyttävää. Kyllä ne silmät siitä avautuvat kun ikää kertyy. Ebayn palautejärjestelmään nyt ei kukaan ole luottanut vuosikausiin. Mutta osta toki uskomattoman halpa laukku ebaystä, kyllä se ala-asteen pihalla varmaan aidosta menee!

• aloittajaaa
        sdfasfd34 kirjoitti:

..on hellyttävää. Kyllä ne silmät siitä avautuvat kun ikää kertyy. Ebayn palautejärjestelmään nyt ei kukaan ole luottanut vuosikausiin. Mutta osta toki uskomattoman halpa laukku ebaystä, kyllä se ala-asteen pihalla varmaan aidosta menee!

Sinusta on halpaa, mutta minulle ainakin yli 1500 € tuotteet ovat kalliita. Voi olla että sinä pieni pissis saat kaiken rahan prada tuotteisiin iskältäsi mutta minä olen ihan töissä käyvä joten ei sitä raha löydy niin paljon.

Ja miksi ihmeessä pitäisi palauttaa? Voihan täälläkin myydä ja sanoa aidoksi jos nyt todellakin jokin on feikki. Hyväuskoiset pissikset ostava kyllä :D

Voin sinulle sanoa että kerran olen jo ostanut ebaysta. Ostin lompakon: LVn white multicolore french purse:n. Onko sekin feikki? Maksoin noin 600 $, mukana tuli kuitti, dust bag sekä sarja numero löytyy. Samalta myyjältä todn. ostan kun ei löydy europpalaista verkkokauppaa ja hän sattuu asumaan ranskassa joten ei tule veroja päälle.

Ja kuule mene sinä sinne takaisin leikkikouluun ja anna aikuisten puhua. Itsellä on ikää niin paljon jo että järkeä löytyy ja vaikka muille jakaa, ehkä sinä tahdot vähän?

• sdfsdfg45
        aloittajaaa kirjoitti:

Sinusta on halpaa, mutta minulle ainakin yli 1500 € tuotteet ovat kalliita. Voi olla että sinä pieni pissis saat kaiken rahan prada tuotteisiin iskältäsi mutta minä olen ihan töissä käyvä joten ei sitä raha löydy niin paljon.

Ja miksi ihmeessä pitäisi palauttaa? Voihan täälläkin myydä ja sanoa aidoksi jos nyt todellakin jokin on feikki. Hyväuskoiset pissikset ostava kyllä :D

Voin sinulle sanoa että kerran olen jo ostanut ebaysta. Ostin lompakon: LVn white multicolore french purse:n. Onko sekin feikki? Maksoin noin 600 $, mukana tuli kuitti, dust bag sekä sarja numero löytyy. Samalta myyjältä todn. ostan kun ei löydy europpalaista verkkokauppaa ja hän sattuu asumaan ranskassa joten ei tule veroja päälle.

Ja kuule mene sinä sinne takaisin leikkikouluun ja anna aikuisten puhua. Itsellä on ikää niin paljon jo että järkeä löytyy ja vaikka muille jakaa, ehkä sinä tahdot vähän?

..tekemistä palautteella on palauttamisen kanssa?

Mutta mikäs siinä jos piraattikaman ostaminen ja eteenpäin diilaaminen pissiksille on mielestäsi ok toimintaa, jos moraali tuohon venyy niin varmasti sitten kyllä piraattikaman käyttämisellekin. Joku kuitti nyt on ihan turhanpäiväinen "todiste".

Perimmäinen kysymys on: miksi tilata arvotavaraa epävarmasti jostain ebaystä kun yhtä hyvin kamat voisi hakea lomillaan merkkiliikkeistä? Vai onko väki todella niin sääliötä, että rahaa on tonnin laukkuihin muttei parinsadan lentolippuihin? Ilmeisesti.

• ...
        sdfsdfg45 kirjoitti:

..tekemistä palautteella on palauttamisen kanssa?

Mutta mikäs siinä jos piraattikaman ostaminen ja eteenpäin diilaaminen pissiksille on mielestäsi ok toimintaa, jos moraali tuohon venyy niin varmasti sitten kyllä piraattikaman käyttämisellekin. Joku kuitti nyt on ihan turhanpäiväinen "todiste".

Perimmäinen kysymys on: miksi tilata arvotavaraa epävarmasti jostain ebaystä kun yhtä hyvin kamat voisi hakea lomillaan merkkiliikkeistä? Vai onko väki todella niin sääliötä, että rahaa on tonnin laukkuihin muttei parinsadan lentolippuihin? Ilmeisesti.

Kyllä Ebaysta löytää aitoja, kun vain on harjaantunutta silmää jolla erottaa feikit aidoista. Lisäksi on myös tietyt, hyväksihavaitut ja luotettavat myyjät, joilta voi ostaa, samoin kuin Huuto.netissäkin. Ja kuka on puhunut feikkien eteenpäin myynnistä? Omaan silmääni ei aloittajalta sellaista väitettä osunut.

"miksi tilata arvotavaraa epävarmasti jostain ebaystä kun yhtä hyvin kamat voisi hakea lomillaan merkkiliikkeistä?"

Itse koen nettihankkimisen helpommaksi. Ei tarvitse kuin muutama klikkaus ja tuote tuodaan tarvittaessa kotiovelle asti. Viimeisimmästä ulkomaanmatkastakin on kymmenisen vuotta, sillä matkailu ei minua kiinnosta pätkän vertaa.

• gssdfgfd45
        ... kirjoitti:

Kyllä Ebaysta löytää aitoja, kun vain on harjaantunutta silmää jolla erottaa feikit aidoista. Lisäksi on myös tietyt, hyväksihavaitut ja luotettavat myyjät, joilta voi ostaa, samoin kuin Huuto.netissäkin. Ja kuka on puhunut feikkien eteenpäin myynnistä? Omaan silmääni ei aloittajalta sellaista väitettä osunut.

"miksi tilata arvotavaraa epävarmasti jostain ebaystä kun yhtä hyvin kamat voisi hakea lomillaan merkkiliikkeistä?"

Itse koen nettihankkimisen helpommaksi. Ei tarvitse kuin muutama klikkaus ja tuote tuodaan tarvittaessa kotiovelle asti. Viimeisimmästä ulkomaanmatkastakin on kymmenisen vuotta, sillä matkailu ei minua kiinnosta pätkän vertaa.

Lukutaito

"Ja miksi ihmeessä pitäisi palauttaa? Voihan täälläkin myydä ja sanoa aidoksi jos nyt todellakin jokin on feikki. Hyväuskoiset pissikset ostava kyllä :D"

Osta toki mistä haluat. Ainahan sitä voi kyhjöttää Keravalla väärennetyn LV-laukun kanssa ja pitää itseään tyylikkäänä. Onnea vaan.

• fenni

www.karenkooper.com
      (muistaakseni lähetetään usasta tai ranskasta)

-huuto.netissa myydään myös aitoja tuotteita
      -tukholman lv:ltä voit tilata suomeen
      -katso euroopan ebayt, etenkin brittien

• fenni

www.let-trade.com
        tulevat hong kongista. LUE FAQ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe