Uutuus Atria Oy:n Tomaattinen liha-perunavuoka 700g on aivan uskomattoman hyvä tuote.
Maku, koostumus ja näkö hyvä.
Hinta vaihtelee, prisman 3,99 (oikea) - Valtsun pari eur kalliimpi.
Tuote on vähälaktoosinen, rasia uusiokäytettävissä.
Kerrassaan verraton apu äiti-ihmiselle :)
Saman sarjan uutuuksia ovat myös Juustoinen makaronilaatikko (hiukan kalliimpi) ja Lohikiusaus; näitä emme ole vielä kokeilleet, mutta peruna-lihavuokaa voin hyvällä omatunnolla kehua.
Tomaattinen liha-perunavuoka
4
2086
Vastaukset 4
- ruokaaruokaa
Kiitos vinkistä, on vaikea löytää ei-ällöjä valmisruokia
- äippä
Tomaattinen on tosi hyvää ja tänään syötiin tuota juustoista makaronilaatikoa. Ihan bueno sekin.
- ripaus suolaa
makukermaa ja lohisuikaleita ja lataat sen vuokaan ja annat olla puoli tuntia, saat tehtyä hyvää,ihan ite.
Ja samoin sen makaronilaatikon,keität makaronit, isket vuokaan,perään tomaattimurkaa,johon on sotkettu kananmuna ja paistetut jauhelihat ja eiku uuniin...eikä kestä kauaa.
Halavalla saat kaheksi päiväksi lootia, eikä maksa etes paljoa. - Atriawhyy
R.I.P. Atrian tomaattinen liha-perunavuoka. Elit lyhyen, mutta taivaallisen elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493