eli kertokaas nyt, kun oon selaillut nettiä ja sieltä ei oikein saa selvyyttä, eli
Haluaisin aloittaa jousiammunnan tod.näk. kilpailun joten tarvitsen tähtäin jousen eli siis mitä kriteerejä näiden jousien ostamiseen on? paunat??
eli olen aikas pieni ihmeinen joten ajattelin ensin etsiä käytettyä, muttakun tietäisi nämä kriteerit ja tarvittavat asiat
Kiitos :)
Nainen
minähän se olen
2
1231
Vastaukset
- Nuoli
Katso www.suomenjousiampujainliitto.fi sieltä sinua lähin oleva seura ja ota yhteyttä , siintä se lähtee... olet tervetullut harrastamaan jousiammuntaa!!!
- LittleJohn
Ota yhteys lähimpään seuraan. Kuten joku jo neuvoi, löydät seurojen tiedot Jousiampujainliiton sivuilta.
Älä missään tapauksessa mene ostamaan jousta mistään, ennenkuin olet harjoitellut asiantuntijoiden kanssa. Silloin sinulle saadaan oikeanlainen jousi, sopivat paunat, vetopituutesi mukaiset nuolet yms.
Jousiammnuta on hieno harrastus. Tervetuloa mukaan harrastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786