USA netkaupat kokemuksia

JPekko

Olisi kenelläkään suositella hyvää ja luotettavaa nettikauppaa USA:an mantereella, josta toimitukset ja muu toiminta on toimivaa. Onko kokemuksia?

nimim. "$kurssi houkuttelee tilaamaan"

7

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoltanoin

pricerunnerilta löydy tulos ja on ne ihan ok mitä sieltä löytyy....

• huomioon, että

USA:sta tilattaessa hintaan on lisättävä tulli ja ALV. Jos tilaat esim. Britanniasta, ei mitään lisäkiemuroita ole. Hinta on se mikä on, ja se sisältää kaikki kruununvoudin saatavatkin.

• JPekko

että harva USAn nettikaupoista myy eurooppaan(liikkeet missä halpoja välineitä). Vaikkakin olen laittanut kauppoihin suoraan sähköpostia ja tiedustellut asiaa niin niiltä ei oikein saa vastauksia.
      Lähtokoitaisesti tuotteen lopullinen hinta (tulli ja rahti)tulee olemaan aikalähellä sitä hintaa, kun taalan tilalle laittaa euron.
      Briteissäkin tuotteet ovat hintavampia kuin USA:ssa, melkein Suomen hinnoissa ;)
      Mutta yritys jatkuu. Esim. Ogion bägit yli 100 euroa halvempia jenkeissä kuin euroopassa!

• pekkis44

Edwin Watts Golf on ainakin luotettava. Taisin jossan mainita aiemmin että tunnetuimmat mailanvalmistajat USA:ssa ovat listanneet luotettavat toimaittajat ja ed. mainittu kuuluu listan kärkipäähän. Tilasin heiltä mailat pari vuotta sitten ja kaikki toimi hienosti.

• Anonyymi

Onko kellään kokemuksia tilaamalla USA nettikaupasta alltheworldprint.com

• Anonyymi

En ole itse tilannut mitään usan nettikaupoista. Jotkut on kyllä halpoja mutta ei aina mitä olet halunnut, kyllä aika edullisesti saa syksyisin ostaa suomesta . Tietysti jos joka vuosi pitää uudet mailat ym, mulla raudat 15v metallipuut 10v kengät kestää kun hoitaa .

• Anonyymi

Håkan jotain tilaili, kerrotaan enemmän kun paketti saapuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. Toivon että jätät tämän päivän jälkeen minut lopullisesti rauhaan mies

Ihan kokonaan, kiitos.
      Ikävä
      66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe