Mieltäni askarruttaa tarvitseeko ulkomaisia tuontiomenia välttämättä kuoria ennen syömistä?
Olen kuullut, että kotimaiset luomuomenat jopa suositellaan syömään kuorineen, koska kuorissa on paljon vitamiinia. Ovatko ulkomaiset omenat sitten haitallisia syödä kuorineen etenkin kun ne ovat useimmiten torjunta-aineilla käsiteltyjä vai riittääkö pelkkä huuhtelu vedellä ennen popsimista?
Omenoiden kuoriminen
onko tarpeellista?
2
2189
Vastaukset 2
- kuoria
omenia ei ulkolaisia eikä kotimaisia, pesu riittää. Torjunta-aine jäämiä ei saa olla omenan pinnalla, tullilaboratorio seuraa asiaa ja jos löytyy lähtee lasti takaisin lähtömaahan.
Omenat kannattaa aina syödä kuorineen, mutta hyvin pestynä. - HA
Täältä löytää huonoja neuvoja vuosien takaa. Omenoista löytyy paljon myrkkyjä, eikä tullilabra joka erää edes testaa. Jäämiäkin saa olla. Monien aineiden ja niiden yhdistelmien vaikutukset ovat selvittämättä. Osa aineista saattaa läpäistä ohutkuoriset kasvikset ja hedelmät. Muut kuin luomut kuorin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493