Päivän mietteitä aiheuttava uskontunnustus;
"Minä en mihinkään sielun kuolemattomuusoppiin usko!". (Liberaaliteologi timo flink). -------- Onko adventismi hajoamassa??????? Toinen adventisti,K.Uhilas, korostaa adventismin olevan niin samaa uskoa luterilaisten kanssa, että hän jopa tunnustaa yhteistä uskontunnustustakin kirkkaalla sobraanollaan.Ja kuhilaan kanssa samaan kirkkokuntaan kuuluu vastakkaisen uskontunnustuksensa kanssa tämä TinoFlink. Eikö uskolla ole mitään väliä tai asemaa adventismissa??
Minä uskon..............
3
105
Vastaukset
MIKSI alat uuden ketjun tuon sivuasian pohjalta?
(liberaaliteologia).
Oleellista on Raamatun tunnustus ja juuri siksi aloitin tuossa sinun edelläsi ketjun RAAMATUN pohjalta.
Mutta jos oletkin kuullut adventistiteologin tunnsutavan uskoaan ruumiin ylösnousemuksen suhteen ja sielun kuolemattomuuden suhteen so. ikuisuuden olemassaolon - niin jossain toisenlaisessa yhteydessä hän voi aivan yhtä hyvin kiistää sen.
Sillä paljon on niitä, jotka vain näön vuoksi hokevat uskoaan Jeesukseen.
Jos yhdenkin kerrat kuulet ihmisen sanovan, ettei hän usko sielun kuolemattomuuteen, niin tuo henkilö ei vielä ole tullut Jeesuksen Kristusken uskoon so. "Jmalan Pojan uskoon", (Gal).
Mark 9:48
missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'.
[Jes. 66:24]
Ilm 22:13-14
13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
[Ilm. 1:8,17, 21:6]
14 "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin.
[1. Moos. 3:22; Ilm. 2:7, 7:14, 21:27]
armahdettu syntinen- näet
Jos katsot viestistäsi, niin oli sillä kintahalla, kumman viesti oli ensin. Meillähän on sama minuutti viesteissämme! ;?¤
näet kirjoitti:
Jos katsot viestistäsi, niin oli sillä kintahalla, kumman viesti oli ensin. Meillähän on sama minuutti viesteissämme! ;?¤
Ja käänsit huomion pois Sanasta. Äkkipikaisuuttako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535