joo... ku teil on sellaset pelisukat mitkä on polvii asti nii pysyyks ne siel? mulla ainaki ku hetken on pelannu nii ne on valunnu melkee kokonaa kengän sisää... ja aina pitää otttaa ne pois ja nostella... prkl
pelisukat...
5
917
Vastaukset
- oslo
Pistää kenkä niin kireelle, ettei pääse valahtamaan niin pitkälle et tarvii ottaa kenkä pois. Katteles liigamiehiä, 1erä:sukat polvissa, 2erä:sukat pohkeiden puolivälissä, 3erä:sukat nilkoissa.
Voi olla että sulla on liian isot sukat, huomaa kyl et mitä isompi koko, sitä löysempi sukka kun ei istu kunnolla. Mulla pysyy sukat melkeen kokonaisen erän siel polvien alla silleen kivasti, sukat on kokoa sopivat. Ei auta muu kun nostella niit ain joka kolmannella vaihdolla tms.- Bugger
Säännöissä lukee että pelisukat pitäis olla, ja pelin alussa niitten pitäis olla ylhäällä. Pelin aikana sukat saa olla nilkoissa. Tosielämässä ei kukaan edes tarkasta asiaa, ja itsestäni on paljon mukavampaa pelata sukat nilkoissa.
- joku
Bugger kirjoitti:
Säännöissä lukee että pelisukat pitäis olla, ja pelin alussa niitten pitäis olla ylhäällä. Pelin aikana sukat saa olla nilkoissa. Tosielämässä ei kukaan edes tarkasta asiaa, ja itsestäni on paljon mukavampaa pelata sukat nilkoissa.
Jos vaivaa, käytä teippiä!
Ei oo kovin vaikeeta...
- peluri
kuminauhat sinne polvenkorkeudelle niin ei valu
- Help!
Mistä te niitä sukkia ostatte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068