Avasin toissailtana pussin kuivattuja viikunoita. Enempiä ajattelematta jätin suljetun pussin huoneenlämpöön kaapiin kuten kuivatut hedelmät yleensä. Tänään aloin syömään niitä taas ja samalla luin pussin takaa tekstin että säilyy avattuna JÄÄKAAPISSA viikon. Eipä tullut mieleenkään laittaa jääkaapiin, siis voiko noita huoneenlämmössä olleita enää syödä vai onko ne nyt pilalla?
Kuivatut viikunat huoneenlämmössä
2
3816
Vastaukset
On totta, että viikuna pilaantuu nopeasti - erityisesti tuore hedelmä. Sen vuoksi sitä säilytetään jääkaapissa.
Mutta ei kuivattu viikuna näin nopeasti pilaannu - jos haju on homeinen on hedelmä - tai oikeammin kukinto - pilalla, muuten ihan syötävä.- Omnivore
Olen syönyt runsaasti kuivattuja viikunoita elämässäni enkä ole koskaan pitänyt avattua pussia jääkaapissa. En ole edes koskaan niin pitkälle ohjeita lukenut. Koskaan eivät viikunani kuitenkaan ole olleet pilaantuneita eivätkä aiheuttaneet mitään ongelmia, vaikka olisivat joskus huoneenläpöiseen kaappiin joksikin aikaan unohtuneetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849