Nuoruudesta tähän päivään ja koko Evanesence poppoota.
Ja täytyy sanoa, että he ovat tooodella kaukana gooteista, vaikka imago on, mutta eivät missään nimessä ole sellaisia.
Asenne, elämän katsomus jne...oli piiiikkasisen erilaisia kuin "gooteilla"
Eli katsokkee välillä kulissien taakse, eikä kuunnelle median lörpötykisä, niin ymmärrätte jotain paremmin.
Amy Lee haastattelu oli eilen.
3
601
Vastaukset
- Damned_
Heillä on montakin imagoa.Ja Amy Lee on itsekkin myöntänyt edustavansa (ei ehkä ole gootti itse) goottilaista tyyliä.
- okei...
veikkaan et suurin osa niistä jotka tätä palstaa seuraa muussakii tarkotuksessa ku vaa jonku trollin aiheuttaman kieroutuneen hymyn etsimisen takia, ni ei oo varmaa missää vaiheessa pitäny evanesceneä goottina...
ylituotettu teineille suunnattu angstinen rokkibändi, joka hyödyntää pieniä vivahteita gootti-estetiikasta, ehkä musiikkikin vähän imeny jotain "gootti-metallista", mutta tämä siksi että joskus pari vuotta sitten kaikenlainen "gootti" myi ja oli niin vitun cool juttu... Eli koko bändi on miun silmissä ainakii se malliesimerkki siitä, mikä on "wannabe". Mut jos joku siit tykkää ni mikäs siinä :) - minu676
oliko kukaan EVANESCENCEN konsertissa(18.6.07), jos oli ni mitä kappaleita ne esitti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392537
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381403- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606