Olen nuoresta pitäen ollut erittäin kankea.
Selässä kulumia jotka tulevat aina vaivaamaan.
Minua on neuvottu venyttelemään mahd. paljon suurimpiirtein joka osa-alueella.
Olis kiva tietää montako minuuttia päivässä/
kertaa viikossa että alkaa jäykkyys poistua
ja mun venyvyys parantua HUIMASTI?
saa antaa rankkojakin vinkkejä!!
venytystipsejä kaipaava
2
622
Vastaukset
- rankka vinkki
Ostin joskus B. K. S. Iyengar nimisen hepun kirjan Light on Yoga. Ukko antaa siinä pari vuotta kestävän ohjelman jota noudattamalla pitäisi muuttua kumiukoksi. Vaatii kai loppuaikoina n. tunti joogailua päivässä. Linnki josta saa kirjan alla.
http://www.amazon.com/Light-Yoga-Bible-Modern-Yoga/dp/0805210318- Mies.Malmberg
Hei vaan rautakankirangat,
Yoogaa en suosisi, yoogit näyttävät mielestäni kuivilta rotilta, joita ei pikku tytöistä juuri erota. Yooga syö lihakset (ja läskit), mutta toki parantaa kehonhallintaa ja notkistuttaa (myös mielelle hyvä). Lisääköhän moinen toiminta kuitenkin naishormoonin, elikkäs estrogeenin tuotantoa? Siltä empirisesti näyttäisi. Voimistelulla voittoon,
-M.M-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780