olen maistanut tätä taivaallista herkkua muutaman kerran... vaaleaa leipää ja jotain juustoja ja paljon valkosipulia. kootaan kuin voileipäkakku. onko kenelläkään ohjetta???
valkosipulivoileipäkakku?
6
1503
Vastaukset
- voileipä
kakku tai melkein,enpä tiedä mutta koska sinulla alkuaineet hallussa, kokeile oma versiosi.Ja kerro se meille.Siis vaalea leipä jotain tuorejuustontyyppistä ja valkosipulia. ..hei lisätään kaikki omia oivalluksia ja kyllä me kakku saadaan.mielipiteitä on monia joten tuumasta toimeen,itse haluaisin väliin ruohosipulia ja tomaattia, jatkakaa..
- ruiskakko
taidan olla pihalla ,ei varmasti kala sovi.Liha kuitenkin hyvin pilkottuna ylikypsääpalvattua tai kylmäsavulihaa.Mutta jos kala käy, ajattelin vain valkosipulin voimakkuutta,tilli voisi olla kova sana
- KariniemenKari
Jos voileipäkakkureseptejä kaipaaat:
www.makuhaku.fi
Laita hakusanaksi: "voileipäkakku"- janhunen
kokeilen vklopuksi tehdä tota herkkua..sovellan itse jos kukaan ei kerta tiedä ohjetta. Kerron sitten miten kävi ja jos hyvin ni laitan ohjeenkin:) laittakaahan muutkin jos kokeilette.....
- janhunen
tuorejuustoa(esim. ruohosipuli) ja majoneesia..ne sitten sotketaan keskenään.. ladotaan leipäkerrosten väliin..sitten tein valkosipulimurskasta ja öljystä liemen jota valelin leipiin..leivät kannattaa kostuttaa hyvin jollain..esim. maidolla. kuhan sävelsin omiani eikä tätä voi varmaan ohjeeksi sanoa,mutta pirun hyvää:) :) :) ainiin..ja tuore kurkkua reilusti päälle... nam..
- janhunen
unohdin että emmental juustoraastetta vielä mukaan...ei kannata säästellä sitäkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210