Elikkas ongelma on tallainen etta olen aloittamassa ens viikolla aloittelijoiden pilates kurssin eika mulla oo mitaan hajua siita etta miten kuuluisi pukeutua/ mita varusteita tarvitsen mukaani. Esim kenkien suhteen kayvatko ihan normaalit sisakengat vai miten taa homma toimii? :O Muuten ei olisikaan niin tarkeeta ekalla kerralla olla oikeella varustuksella liikeella mutta kun olen kaiken lisaksi menossa kurssille taalla Englannissa eli uden lajin lisaksi myos opetuskieli on vieras eli ihan tarpeeksi jannaa muutenkin. :)
Ja kiitoksia avusta jo etukateen. :)
Varustus
Aloittelijalla
1
1705
Vastaukset
- minimuu
Hei, pilates tunnile sopiva asu on normaali jumppa-asu, eli housut ja paita (toppi), sukat jalkaan, ei kenkiä. Ja loppuvenyttelyä, rentoutusta varten pitkähihainen paita. Riippuu tosin siitä, onko kovemman lajin pilates vai hidas pilates. Molemmissa tulee lämmin mutta renotutuessa kiva laittaa pitkähihaista vielä ylle. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918585
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978483- 146583
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736190Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585258En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234295Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54130- 384073
- 373859
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..693750