Karmee huhu

pisti miettimään

Onko joku kuullut moista??
Narkkarit käyvät kuulemma tuolla kaupan hedelmätiskillä putsaamassa neulojaan esim. sitruunoihin..?
Uskaltaako tässä enään mitään sitrushedelmiä syödä, mikäli tuossa on jotain perää!?
Vai liekö niistä hedelmistä sitten kumminkaan mitään tarttuis vaikka totta olisikin.

4

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einarit

käyvät runkkaamassa itsepalvelutiskin lhapiirakoihin. Muös berliininmunkit ovat suosittuja tähän tarkoitukseen.

Oikeasti: ota järki käteen...

• gdsgdsgsd

Näin on! Siskoni kampaajan kummityttö on narkkari ja voi vahvistaa. Aina kun hän huomaa että neulat on päässeet likaantumaan, hän huojuu narkkariluukustaan ulos ja menee läheiseen siwaan, koska siellä on hyviä sitruunoita, joihin neulat voi putsailla ilmaiseksi. Itse lopetin tuorehedelmien syömisen täysin kuultuani asiasta.

• että että
        gdsgdsgsd kirjoitti:

Näin on! Siskoni kampaajan kummityttö on narkkari ja voi vahvistaa. Aina kun hän huomaa että neulat on päässeet likaantumaan, hän huojuu narkkariluukustaan ulos ja menee läheiseen siwaan, koska siellä on hyviä sitruunoita, joihin neulat voi putsailla ilmaiseksi. Itse lopetin tuorehedelmien syömisen täysin kuultuani asiasta.

kuinka paljon sitruunassa on alkoholia ja mihin sitruunan desinfioiva vaikutus perustuu?

• huomautus
        että että kirjoitti:

kuinka paljon sitruunassa on alkoholia ja mihin sitruunan desinfioiva vaikutus perustuu?

...että mistä lähtien narkkarit ovat ajatelleet järkevästi?

Mutta en kyllä itsekään usko että kukaan noin tekee. Tuo juttu on päässyt urbaanilegendakirjaankin (Apua maksa ryömii).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4198
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      29
      2288
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      51
      2078
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1444
    5. 37
      1285
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1213
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      15
      996
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      995
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      965
    10. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      6
      838
    Aihe