Tämän tytön synkkä vaihe elämässä alkoi siitä, kun tämän rakas valkoinen lemmikkihiiri kuoli. Hiiri oli hänelle hyvin rakas ja vain hän ymmärsi tätä tyttöä.
Tytön elämä muuttui täysin. Hänestä tuli hiljainen, yksinäinen ja koulukin sujui huonosti. Hän löysi uusia musiikkikokemuksia ja muuttui synkemmäksi. Hänen elämänsä oli pelkkää synkkyyttä ja ajattelemista. Hänen tutustui tyylilajiin nimeltä emo ja koki sen turvallisen synkkänä muotimallina. Niimpä hänestä tuli emo. kaverit pilkkasivat häntä mut hän ei piitannut, koska hän ei välittänyt ystävistä. Hän vain halusi viettää elämänsä yksin. Ja tämä tyttö olen minä.
emon elämä
6
873
Vastaukset
- ...
no onnea sit vaa siunkii elämään..
*viillel* ^^- blaaaack
Synkät kiitokset sinulle oi tumma tukeni!!!!!nyaa!
=^^= (kuuluhan tuo emotyyliin..?) - kuuluu...
blaaaack kirjoitti:
=^^= (kuuluhan tuo emotyyliin..?)eli ^^ joka paikkaan ^^ galtsuun, meseen iha mihi vaa ^^ ja kuhan muistat myös villellä ja angstata joka asiasta turhan takia, ni oot sit semmonen truu emo. muista se
- semmonen juttu
blaaaack kirjoitti:
=^^= (kuuluhan tuo emotyyliin..?)olipas harvinaisen tyhmä provo tai jos ei ollu provo ni harvinaisen tyhmää muuten
- BubbleGirl
Jopas sitä nyt kirjalliseksi ryhdyttiin, vai angstattaako? x)
- isi pappa vähä nettailee
Teistä tulee emoja vasta siin vaihees ku tuutte raskaax ja saatte kersoja. nii että sit vasta ootte tr00 emoja. ja ottakaa se sormi pois perseestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917425- 373947
- 453500
- 2332743
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292379
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202198- 451952