Tämän tytön synkkä vaihe elämässä alkoi siitä, kun tämän rakas valkoinen lemmikkihiiri kuoli. Hiiri oli hänelle hyvin rakas ja vain hän ymmärsi tätä tyttöä.
Tytön elämä muuttui täysin. Hänestä tuli hiljainen, yksinäinen ja koulukin sujui huonosti. Hän löysi uusia musiikkikokemuksia ja muuttui synkemmäksi. Hänen elämänsä oli pelkkää synkkyyttä ja ajattelemista. Hänen tutustui tyylilajiin nimeltä emo ja koki sen turvallisen synkkänä muotimallina. Niimpä hänestä tuli emo. kaverit pilkkasivat häntä mut hän ei piitannut, koska hän ei välittänyt ystävistä. Hän vain halusi viettää elämänsä yksin. Ja tämä tyttö olen minä.
emon elämä
6
896
Vastaukset
- ...
no onnea sit vaa siunkii elämään..
*viillel* ^^- blaaaack
Synkät kiitokset sinulle oi tumma tukeni!!!!!nyaa!
=^^= (kuuluhan tuo emotyyliin..?) - kuuluu...
blaaaack kirjoitti:
=^^= (kuuluhan tuo emotyyliin..?)eli ^^ joka paikkaan ^^ galtsuun, meseen iha mihi vaa ^^ ja kuhan muistat myös villellä ja angstata joka asiasta turhan takia, ni oot sit semmonen truu emo. muista se
- semmonen juttu
blaaaack kirjoitti:
=^^= (kuuluhan tuo emotyyliin..?)olipas harvinaisen tyhmä provo tai jos ei ollu provo ni harvinaisen tyhmää muuten
- BubbleGirl
Jopas sitä nyt kirjalliseksi ryhdyttiin, vai angstattaako? x)
- isi pappa vähä nettailee
Teistä tulee emoja vasta siin vaihees ku tuutte raskaax ja saatte kersoja. nii että sit vasta ootte tr00 emoja. ja ottakaa se sormi pois perseestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703896Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813099Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232073Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?541921TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758