lid´lin marjapakasteet

purnukka

voinko syödä sulatettuna lidlistä ostettuja marjoja?alkuperämaata en ole löytänyt, mutta pussissa lukee, pakattu puolassa.

7

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

uunissa n.100 asteessa ja jäähdytä. Tappaa pöpöt jos niitä on. "Suomalaisetkin" marjat kantsii kuumentaa kun ne nykyään tulevat ulkomailta suurimmaksi osaksi.

• te pölöhöt...

Että vielä lämmittämään ja tappamaamaan kaikki hyödylliset vitamiinit ja "elävä" ravinto jollain keittämällä. Huh huh tätä ihmisrodun tyhmyyttä. Jätä vain kauppaan hyvä ruoka ja osta ns roskaruokaa eli halpaa lenkkiä, maksalaatikkoa ja muita teollisuuden pitkälle jalostamia tuotteitä. Niillä läskit kasvaa, kolesteroli kohoaa, väsymys voittaa, diabetes iskee ja ym muut monet ns sivistyskansan tahallaan itsellensä hankkimat vaivat ja taudit. Mutta niin tyhmille saa käydäkkin. Katsos näin vain on näreet.

• bng

syödä. Itse olen ainakin syönnyt ja mitään oireita ei ikinä ole ilmennyt, mutta aina kannattaa suhtautua varovaisesti ulkomaalaisperäisiin marjoihin.

• biologi*

Suomen tullilaboratorio valvoo tuontielintarvikkeiden puhtautta. Mm. banaaneista anlysoidaan myrkkyjäämät kuorineen, vaikka eihän banaaninkuoria kukaan syö. Suomen elintarvikemääritelmät ovat maailman tiukimpia, joten kyllä kruunu kansalaisistaan huolen pitää.

• Tosiasia
        biologi* kirjoitti:

Suomen tullilaboratorio valvoo tuontielintarvikkeiden puhtautta. Mm. banaaneista anlysoidaan myrkkyjäämät kuorineen, vaikka eihän banaaninkuoria kukaan syö. Suomen elintarvikemääritelmät ovat maailman tiukimpia, joten kyllä kruunu kansalaisistaan huolen pitää.

Just noista marjapakasteista tulee aika varmasti ripuli, kun tietää niiden puolalaisten käsihygienian tason, kun niitä hypistelevät.

• elivii

Olen paljonkin käyttänyt kyseisiä marjoja. Mitään ei ole kenellekään perheestä haittaa niistä tullut. Halpoja ovat suomalaisiin verrattuna ja tosi hyvän makuisia. K-kauppojen euroshopper-mansikat ainakin ovat ulkomaalaisia myös.

• pottunenä

Voipi niistä kalikin saada. Se tulee marjoihin yleensä paskaisista kasteluvesistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1792
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe