Paneskelin viiniä ja hankin tarkoitukseen halvinta AITO-nimellä myytävää,asenteella sokeri kuin sokeri.
Tämä oli kuitenkin roskaista,kellertävää ja erittäin vaikeasti liukenevaa.Rehuksi kelpaavaa mutta ei voi suositella ihmisravinnoksi.
Valmistettu EEC,maahantuoja rehdiltä kuulostava Vieira-Dryon Group Ltd.Söderkula,Finland.
AITO-hienosokeri ei sula
7
7300
Vastaukset 7
- Urmas Rantaniitty
Veli venäläisen suhkuria, oireet viittaavat sinnepäin.
- ...
Täällä olis Prismassa ihan Dansucerin sokeria 0.69€ kilo, jotenkas AITO sokeri taitaa olla vielkin halvempaa?
- Anonyymi
Jokaisen pussin pohja muuten vuotaa! Ei auta, vaikka yrittäisin teipata pakkausteipillä, kun sokerimuruja jo välissä 😳
- Anonyymi
Tein Aito hienosokerista kotiviiniä niin pinnalle jäi kellumaan paljon roskaa, aikaisemmin en ole huomannut. Huonosti putsattua, mutta kai se muuten turvallista on. Joskus olleet myös kovettuneita melkoisen kovaksi, mutta kumassa vedessä sulaneet.
- Anonyymi
Samaa kakkelia ne tuo maahan Belgiasta, edelleen ?
Mistä lie lattioilta lakaistuja "muka sokereita" .
Otin roskat talteen ja yhteyden maahantuojaan kysyäkseni, että mihin voin lähettää ?
Keltaisia, tummia ja valkoisia roskia sokerin joukossa HYIIIIIII....
Ai niin, eivät huolineet näytteitä ? Ne kuuluu asiaan oli tyly vastaus ! : ( - Anonyymi
Pikainen googlaus kertoi valmistusmaaksi Belgia.
- Anonyymi00010
Sulaa se, tosin vaatii sekouttelua muita merkkejä enempi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251113
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 41544
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508