valittajat..kuolkaa nälkää

miljoonia kuolee nälkää

jos ei ruoka maistu ni vittu ei tarvii syädä mulle ainaki maistuu

10

1388

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koululaiset

Olet oikeassa. Kouluruoka on suomessa hyvää, olkaa kiitollisia. Se ei kuitenkaan kata koko päivän ravintoa, joten iskä ja äiskä pitää huolen loppupäivän ruokailusta.

• koululainen

Oletko itse maistanut koulu"ruokaa"? Se ei ole kovin hyvää ja kaupungissa missä asun ruokaan ei panosteta paljon yhtään. Ikinä syönyt kalakeittoa jossa on kovia perunoita ja puoli raakaa kalaa ja vettä? Tai syönyt hernekeittoa jossa on kovia herneitä? Ei kiva. Uskokaa pois.

• ei ole sitäkään
        koululainen kirjoitti:

Oletko itse maistanut koulu"ruokaa"? Se ei ole kovin hyvää ja kaupungissa missä asun ruokaan ei panosteta paljon yhtään. Ikinä syönyt kalakeittoa jossa on kovia perunoita ja puoli raakaa kalaa ja vettä? Tai syönyt hernekeittoa jossa on kovia herneitä? Ei kiva. Uskokaa pois.

joten naama nupulle.

• syönyt
        ei ole sitäkään kirjoitti:

joten naama nupulle.

no voi voi vaan....

• enää

tarvi olla nälissään ku on varaa syödä gourmeeta.. Jeejee hajoo sä siihen sianruokaas vaan..

• tumpeliina

No minä söisin koulussa kyllä ruokaa mielelläni jos siellä olis aina sitä mutta kun ei. Meitä ennen käy syömässä toinen puoli koulusta jossa opiskelee 350 ihmistä ja suurin osa poikia. Sit vielä meidän puolelta n.200 ihmistä. Sitten me vasta. Siinä vaiheessa kun menemme syömään ruoka otetaan jo pois tai tarjolla ei ole kuin salaattia ja vettä.(näinkin on käynyt). Olemme valittaneet asiasta, mutta muutosta ei ole tullut vieläkään.

• poliitikko*

kirjoita valituskirje opetuslautakunnalle. Moni poliitikko haluaa saada äänestäjien sympatiat kun pistää epäkohdat järjestykseen, joten kirjeesi tuo todennäköisesti haluamasi korjauksen.

• tuo

olematon kirjoitus- ja äidinkielentaitosi!

• sakdskkdaskka

No eihän se kouluruoka oikeesti aina mitenkään "kovin hyvää" ole, mutta kyllä se on aina yleensä syömäkelpoista tavaraa, ja välillä on erittäin hyvääkin kouluruokaa, ja jos ei pysty syämään sitä vähän "huonompaa" ruokaa, niin senkun olet syömättä jos oot niin löysä et et voi syödä vähän huonompaa ruokaa.

• paskaruokaa

Tulkaas meille Kouvolaan, ni tiiätte sit, mitä tarkotetaan PAHALLA kouluruualla! Kun kolmannella syötiin kouluruokaa, ni se oli oikeasti hyvää, mut tää nykypäivän paska... Suolattomat ruuat, raa,at perunat, liimamaiset puurot, kivikovat leivät... Tätä vois jatkaa loputtomii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      130
      1349
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1232
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      726
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      10
      655
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      27
      647
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      543
    7. Suomessa ei anneta opiskella eikä työskennellä

Johtajat päättävät elämästäsi ja tekevät puolestasi päätöksiä. Johtajat eivät osaa kuunnella, koska ovat narsisteja.
      Turku
      120
      539
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      525
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      505
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      499
    Aihe