Paljonko on esim. Kylmäsen venäläisessä meetvurstissa hiilihydraatteja? Yritin etsiä netistä, mutta en löytänyt. Kiitos tiedosta.
Metvurstin
6
1218
Vastaukset
- tehty "normi" res...
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=30306&lang=fi
Vähän on hh ainakin tuossa pötkössä !- VHH.ta
Kilon voi päivässä huoleti syödä eikä hiilarit vielä nouse vaaralliselle tasolle.
- hh-arvoja
Alla oleva on myös venäläinen meetvursti (valmistajan antavat arvot), mutta hh-arvo jo paljon korkeampi kuin esim. Finelin sivuilla. Voivatko meetvurstit todella olla noin erilaisia?
Ravintoainesisältö:
100 g tuotetta sisältää keskimäärin energiaa 1810 kJ (433 kcal), proteiinia 21,6 g, josta gluteiinia 0 g, hiilihydraattia 3,9 g, joista sokereita 0,1 g, josta laktoosia 0,1 g, josta laktoosi 0 g, rasvaa 37 g, josta tyydyttyneitä rasvahappoja 13,4 g, ravintokuitua 2,1 g, natriumia 1,6 g.- tuokin
Kyllä tuotakin vielä kilon voi popsia ja vähän kaalia päälle. Hiilarit sittenkin vielä terveellisellä tasolla.
- pisaa
mutta sitähän sinä himoitset???
- kysymykseen?
Miten tuo viestisi vastaa alkuperäiseeen kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219