EI voi kuin nauraa

minäkin,

Olin kaksi vuotta miehen kanssa jonka sivuilta tapasin,olihan sinä huomattavia, häiriö juttuja.Mies välillä niin pelokas elämään ,mutta sitten viinaa ja naisia,eipä enää painanut murheet.Kun huomasin oireet,jättäydyin tutuksi,joka jutteli tarvittaessa.Tänään soitin huvikseni.Siellä oli vastaamassa nainen, ja olipa niin vihainen, kertoi olevansa miehen nainen,ainakin nyt,ääni sammaltaen totesi .Mies oli kertonut juovan naisen vievän häneltäkin voimat vastustaa viinaa,pelkäsi työnsä kärsivän,mutta oma valinta. Onkohan siinä mallia miehelle,jotka sotkee elämänsä moisen suosion tiimoilta.

10

2494

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokivavv

no kiva jos naurattaa

• SalainenSyndikaatti&Co

Nettideittailijoista ja chattia päivittäin käyttävistä ihmisistä kärsii paniikkihäiriöstä. He ovat kykenemättömiä muunlaiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen

• fakta?

omatilasto.com?

• akkeli

Hyvä kommentti.Olen tullut samaan tulokseen..jos vuodesta toiseen roikkuu netissä,on koukussa eikä osaa muuta elämää viettää.Jonkilainen häiriö sekin...ja heitä riittää!!!

• akkeli kirjoitti:

Hyvä kommentti.Olen tullut samaan tulokseen..jos vuodesta toiseen roikkuu netissä,on koukussa eikä osaa muuta elämää viettää.Jonkilainen häiriö sekin...ja heitä riittää!!!

on mielentila, jolloin ihminen roikkuu suurimman osan vapaa-ajastaan netissä.

Miksi luokitellaan ihminen joka on työriippuvainen? Rahanahneeksi(ko)?

• Juuri herännyt 7h unen jälkeen

Jättäydyit kaveriksi kun mies ei ole varakas. Jos hänellä olisi rahaa reservissä sen verran paljon, ettei rahat lopu ryyppäämisen takia niin seurustelisit hänen kanssaan. En tiedä oletko isekään riittävän älykäs sitä tajutaksesi tai rehellinen myöntääksesi sitä itsellesi.

Hän on ilmeisesti ainoa lapsi ja vanhempansa eronneet ja odotat miten tilanne muuttuu kun hänen toinen vanhempansa kuolee ja hän saa perinnön.

Terveisin isoa liksaa saava ryyppäävä mies, alkoholi rentouttaa. Ryyppään silloin kun huvittaa, en kuitenkaan kahta päivää putkeen. Tai valehtelin jo, kyllä sitä toisinaan tulee juotua kahtenakin päivänä. No onpa vaikeaa sanoa, että useinkin juon kahtena päivänäkin peräkkäin. Mutta usein ja usein mitä se on kun elämä on lyhyt niin miten sitä usein ehtisi juomaan peräkkäin?

Jokatapauksessa konjakkia pieninä paukkuina juon sekä punaviiniä.

Mutta tämä herätti mut huomaamaan, että juon liian usein nykyään. En ole koskaan ennen tätä useammin juonut. Tunnen olevani yksinäinen, ettei kukaan välitä minusta oikeasti ilman ehtoja, etten kelpaisi jos jotakin suorittamaani tai omistamaani puuttuisi. "Puoliakateeminen" tutkintoni, uusi melkein upea autoni vm. 2006, uutena 34.000 euroa, päätelkää siitä millainen auto suunnilleen....farkku on ja sillen.....mukava kapistus....ja rahaa riittää bensaan, kaikkiin autokuluihin....tarjoan tuntemalleni naiselle erittäin pieniä asioita. Dokaamista kanssani, suklaata, chipsiä, ruokaa, juomaa, hänen ei tarvitse maksaa, enkä edellytäkään sitä koska hän on tosiaankin köyhä opiskelija juuri nyt ja näin sen kuuluukin mennä, haluan antaa siitä mitä mulla on kun saan häneltä hierontaa ja lihapiirakkaa....niitä elämän perusasioita, joita miehen on naiselta saatava ja hän tarvitsee elämän perusasioita, joit ahänen on saatava minulta varakkaalta mieheltä.....ok...pikkaisen se häiritsee kun en ole varmempi kumpaankaan suuntaan mitä tapahtuisi jos rahahanat menisi kiinni niin, että nainen luulisi ettei mulla ole hilun hiluakaan enää varaa dokata tai ostaa hänelle vaikkapa suklaalevyä.....

Rahaa mulle jää leveähkösti elämisestä huolimatta kuitenkin säästöön koko ajan....teen ulkomaanmatkoja 0-2 vuodessa hyvin kauaksi maailmalle....Thaimaahan, Australiaan, Singaporeen menen seuraavaksi.....Thaimaa on suosikkini....jostain tai joistakin syistä.....

Naurat itsellesi ja pinnallisuudellesi, huomaatkohan sitä. Veikkaan ettet huomaa. Mutta kelaa, olit 2 vuotta miehen kanssa ja sitten hän keskittyi enemmän viinaan kun tajusi millainen vauvanhimoinen nainen olet....siitä se usein on kiinni....minunkin naiseni haluaisi vauvan kanssani....näin meidän kesken....en rakasta naistani....en ihmeemmin edes pidä....mutten inhoakaan....hän on mulle pelkästään seuraa......eräänlaista tykinruokaa naisarmeijasta.....

Viina on niin rentouttava juoma, että jos sen kohtuudessa osaa pitää ja taukoja niin se on oivlalinen tasapainoittaja. Mutta viina on viisasten juoma ja minusta elämän tuskaan viina sopii hyvin jos älyää juoda välillä vettäkin viinan sijasta.

Kohtuus kaikessa, muistakaa se.

Et varmaan pidä tavasta jolla kirjoitin mutta haluan vain sanoa, että ollaan me ihmiset liian usein tekemisissä miesnaissuhteissa sellaisten kanssa, joiden kanssa ei vaan palat loksahda paikoilleen älyllisesti, emotionaalisesti ja vaikka miten.......olisi paljon parempi jossakin olemassa jonka kanssa olisi ihan oikeasti onnellinen mutta voi olla ettei sitä koskaan löytyisi kun nykykumpaani on jotain siedettävää....

Olisikin jokin palvelu jossa sinkut voisivat samantien tavata illan aikana kymmeniä tuttavuuksia ellei peräti satoja....saman illan aikana ja sitä ei pidettäisi pahan....yksi satojen ihmisten tapaaminen varmasti riittäisi löytämään paremman ja soveltuvamman kumppanin itse kullekin mutta mikään ei vie koskaan pois sitä etua ja sidosta minkä yhteiset "muistot" ja yhdessä vietetty aika kahden ihmisen välillä tekee liimaa heidä välilleen vaikkeivat kovin hyvin toisilleen edes sopisikaan.

Voisi löytyä sopivampi kumppani jos ei olisi aiempaa tilannetta jossa olisi jo kumppani johon parempaa seuraa etsivä olisi jo liimaantunut ja näin estynyt pääsemään liimasta irti enää toiseen suuntaan ja elämään vapaasti toisen kumppaniehdokkaan kanssa toisaalla.

Mutta, pääasia että tajusin, että olen viime aikoina kenties juonut liikaa alkoholia ja nyt aion vähentää sitä radikaalisti kun tiedostan tilanteen. Toisaalta elämässi oluut vuosia, jolloin en ole juonut vuoden aikana tipan tippaakaan.

• tuntuu.....

niinkuin raha pyörittäisi sun maailmaa? AP ei missään maininnut rahasta, mutta sun piti ottaa se puheeksi? Niimpä niin......pikku-ukkoja nurkat täynnä ja kaikki vie vaan sun rahat!!!!!

• on todennäköistä

että jäät tuohon "rahasta kaikki on kiinni"- harhaan loppuiäksesi. Tiedätkö mitä?

Raha on hyvää pehmikettä arkkuun. Vessapaperi käy ihan yhtä hyvin.

Olisiko arvomaailmassa jo tarkistamisen varaa? Miksiköhän sinusta tuntuu ettei kukaan oikeasti hyväksy sinua ehdoitta saati rakasta? Johtuuko se siitä, että sinä et rakasta itseäsi?

Rahalla sitten sitä puutetta paikkaamaan...

• hups

Nauran itselle myös, kuinka voi luulla hoitoalan ihmisenä sivilissä, voisiko jotain inhimillistä saada aikaan, juuri teidän ryyppäreitten kanssa ,on pakko tajuta, mikään ei muuta sitä maailmaa joka on heille niin ominaista.Tuo huono itsetunto, jota peitetään viinalla, tai lukuisilla nais suhteilla, ja peitetään paljon muutakin. Ja nuo raha höyryt,ei suomiNAINEN tarvitse miestä rahan takia, kas kun meillä on jo kaikki hyvin,jopa sitä rahaakin.Alas mies joutuu menemään jos itsensä kaltaisen naisen löytää, siis juomarin, kyllä siinä voi välillä muistua mieleen , ne kunnolliset naiset, ja myös oma itsekunnioitus joutuu koville.Siinä vain joskus menee kauvan, kun huomaa niitä oikeita piirteitä, ainakin pelkät kirjoittelu jutut, ei voi olla oikeeta tutustumista.Ja nämä kyseiset tyypit on hyviä siinä, missä voi väärennällä minäkuvaansa.

• teukku1

aletaanko oleen??sopisit minulle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      86
      1183
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      66
      919
    3. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      209
      913
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      58
      902
    5. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      886
    6. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      760
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      745
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      732
    9. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      35
      718
    10. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      716
    11. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      57
      633
    12. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      598
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      568
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      172
      485
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      484
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      478
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      447
    18. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      424
    19. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      20
      409
    20. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      403
    Aihe