NAINEN PUKEUTUU MUSTAAN

Oh no, here she comes and she is so doll jne. Jokainen meistä tietää ainakin yhden naisen, joka dressailee vain ja ainostaan mustiin kutimiin. Mikä heitä vaivaa? Ovatko he autistisia luonteeltaan? Onko heillä jatkuvasti menkat? Onko heidän kotonaankin kaikki yksiväristä? OLISI KIINTOISAA TIETÄÄ!!!


"I see colourfull flowers and i want paint them black"


MarttyyriMallari-TTt

21

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      .....

    • ja edullinen

      Se sopii aina kaikkien muiden vaatteiden ja värien kanssa. Olisin halunnut juuri kirkkaan turkoosit kengät mutta jätin ne hyllyyn sillä en halua kenkiä joiden vuoksi joudun ostamaann uuden takinkin tms. Kun käyttää mustaa tai muita tylsiä värejä ei tarvitse käyttää vähäisiä varoja ja tiloja ostelemalla ja säilömällä kymmeniä erivärisiä kuteita jotta kulloinenkin asukokonaisuus olisi väreiltään jotenkinkaan balanssissa.

    • - punapää -

      muodostavat mustan värin ;)

      No, mun tapauksessani sisäinen gootti on myös ulkoinen. Musta väri jotenkin hivelee mun olemustani ja sen kanssa sopii hyvin esim. punainen ja pinkki väri. Samoin hopea ja muu kimallus.

      Kämpän sisustus on itämaistyylinen, punaista ja kultaa.

      • ja musiikkimaku lienee sitten lähentelevän Nihgtwisihin kaltaisia progejazz-bändejä?
        Musta väri tosiaankin hoikentaa ja antaa kantajalleen mystisen olemuksen. No, tärkeintä on ettemme kaikki pukeudu tuulipukuun ja nyloniin.


        Ps: Entä se intiimi-kysymys?


        "I am so happy, hope you happy too"


        MarttyyriMallari-TTt


      • - punapää -
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja musiikkimaku lienee sitten lähentelevän Nihgtwisihin kaltaisia progejazz-bändejä?
        Musta väri tosiaankin hoikentaa ja antaa kantajalleen mystisen olemuksen. No, tärkeintä on ettemme kaikki pukeudu tuulipukuun ja nyloniin.


        Ps: Entä se intiimi-kysymys?


        "I am so happy, hope you happy too"


        MarttyyriMallari-TTt

        Aika monipuolinen musiikkimaku minulla näin vanhemmiten.. teininä kuuntelin lähinnä CMX:ää ja Nightwishin Oceanbornia kynttilänvalossa ;)

        http://www.davidandgoliathtees.com/shop/images/tees6/1186_0L.jpg


      • - punapää - kirjoitti:

        Aika monipuolinen musiikkimaku minulla näin vanhemmiten.. teininä kuuntelin lähinnä CMX:ää ja Nightwishin Oceanbornia kynttilänvalossa ;)

        http://www.davidandgoliathtees.com/shop/images/tees6/1186_0L.jpg

        mitäs lättyjä nykyään kuuntelet?


        "Viini paranee vanhetessaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • - punapää -
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitäs lättyjä nykyään kuuntelet?


        "Viini paranee vanhetessaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kaikkea Megadethista Joe Cockeriin.. raskaampaa osastoa kuitenkin enimmäkseen.

        Myös Simply red on jees ja vaikka Bon Jovi. Kavereiden ug-systeemit myös tai huumorijutut kuten Stiggy Dogg (ainakin naurattaa jos ei muuta). Rölli ja 90-luvun europoppis.

        Näin keväällä Hausmyllyn livenä, se oli kova juttu yläasteella ja tuntui se sydänalassa nytkin, heh =)


      • - punapää - kirjoitti:

        Kaikkea Megadethista Joe Cockeriin.. raskaampaa osastoa kuitenkin enimmäkseen.

        Myös Simply red on jees ja vaikka Bon Jovi. Kavereiden ug-systeemit myös tai huumorijutut kuten Stiggy Dogg (ainakin naurattaa jos ei muuta). Rölli ja 90-luvun europoppis.

        Näin keväällä Hausmyllyn livenä, se oli kova juttu yläasteella ja tuntui se sydänalassa nytkin, heh =)

        miksi kuuntelet muuten Bon Jovia? Täysin korruptoitua viihdettä edustava bändi.
        Muut menettelevät :)


        "With kisses"


        MarttyyriMallari-TTt


      • - punapää -
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        miksi kuuntelet muuten Bon Jovia? Täysin korruptoitua viihdettä edustava bändi.
        Muut menettelevät :)


        "With kisses"


        MarttyyriMallari-TTt

        se kuulostaa hyvältä =)

        Muistoja muistoja.. diskosta ja viime vuodellekin osuu yksi Bon Joviin liittyvä tunteita herättävä tilanne.

        "Bon Jovi-hetket elämässäni"-kirjalle vissiin tilausta xD


      • - punapää - kirjoitti:

        se kuulostaa hyvältä =)

        Muistoja muistoja.. diskosta ja viime vuodellekin osuu yksi Bon Joviin liittyvä tunteita herättävä tilanne.

        "Bon Jovi-hetket elämässäni"-kirjalle vissiin tilausta xD

        tämä Bon Jovi on niin äärikaupallista sössöä, että siihen tukehtuu. Kokeile kuunnella Janis Joplinia :P


        "Käsi kädessä kävelemme taloon punaiseen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • - punapää -
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tämä Bon Jovi on niin äärikaupallista sössöä, että siihen tukehtuu. Kokeile kuunnella Janis Joplinia :P


        "Käsi kädessä kävelemme taloon punaiseen"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mulla on parikin Janiksen levyä ;)

        Pientä samaistumista ilmassa toisinaan.


      • - punapää - kirjoitti:

        Mulla on parikin Janiksen levyä ;)

        Pientä samaistumista ilmassa toisinaan.

        kiva kuulla.


        Ps: Olet aito punapää?


        "Rock-A-Pillu Rules Ok"


        MarttyyriMallari-TTt


      • - punapää -
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiva kuulla.


        Ps: Olet aito punapää?


        "Rock-A-Pillu Rules Ok"


        MarttyyriMallari-TTt

        vaan jokin vaalean sävy hiuksista löytyy, tyyliin Ruotsin Madeleine. Tosin olen sen nähnyt viimeksi n. 14v. sitten joten paha mennä sanomaan =)

        Nimimerkillä "mitä luonnottomampi hiustenväri niin sitä parempi"

        Samaistuminen viittaa lähinnä tuohon persoonaan yleensä.. tosin mulla on paremmat tsäänssit olla oma itseni(= 100%) kuin Janiksella koskaan.


    • Tristar

      Se hoikentaa, sopii kaiken kanssa ja erottuu. Sitten oman pikkumustan kauteni on jäänyt elämään jostain kumman syystä allergia väreihin, yhdistettynä mustaan ok mutta ilman yhtään mustaa... ei vain voi kävellä ovesta ulos. Sitä tuntee itsensä ihan nyhveröksi. Ehkä se on se nuoruuden "statement" joka jäi päälle mustan värin myötä, se itsevarmuus jonka silloin kehitti onkin liittynyt vallitsevaan väriin ikäänkuin symbolisessa mielessä ja siitä pitäisi erikseen opetella ulos. Mutta miksi vaivautua? Musta näyttää hyvältä.

      ***

      • näyttää aika erikoiselta, jos joku pukeutuu aina mustiin vaatteisiin.


        "Ei millään pahalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Tristar
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        näyttää aika erikoiselta, jos joku pukeutuu aina mustiin vaatteisiin.


        "Ei millään pahalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Toisaalta, ei jokainen vastaantulija tiedä että pukeudun aina mustiin. Kun ne vaatteet ovat siistejä ja hillittyjä, eivätkä goottireleitä :D musta jakkupuku naisella ei todella ole mikään "erikoinen" näky.

        ***


      • Tristar kirjoitti:

        Toisaalta, ei jokainen vastaantulija tiedä että pukeudun aina mustiin. Kun ne vaatteet ovat siistejä ja hillittyjä, eivätkä goottireleitä :D musta jakkupuku naisella ei todella ole mikään "erikoinen" näky.

        ***

        pidä vain omista mielipiteistäsi kiinni ja olet oikealla tiellä (:


        Ps: Onko sinunkin mielestäsi elämä pelkkää viihdettä?


        "Kysynpähän vaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Tristar
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        pidä vain omista mielipiteistäsi kiinni ja olet oikealla tiellä (:


        Ps: Onko sinunkin mielestäsi elämä pelkkää viihdettä?


        "Kysynpähän vaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        elämä on mielestäni sitä varten että siinä on mukavaa elää, ja aina on syytä pitää hauskaa. Elämässä on nähtävä huumoriarvo, jos meinaa pysyä järjissään tällä kivenmurikalla :D

        ***


      • Tristar kirjoitti:

        elämä on mielestäni sitä varten että siinä on mukavaa elää, ja aina on syytä pitää hauskaa. Elämässä on nähtävä huumoriarvo, jos meinaa pysyä järjissään tällä kivenmurikalla :D

        ***

        noinhan se menee :D

        "Ei nähdä elämää liian...mustana"


        MarttyyriMallari-TTt


    • nainen22

      Miksi mustaan pukeutuminen muka merkitsisi, että joku vaivaisi?

      Minä ainakin suurimmaksi osaksi pukeudun pelkästään mustaan eikä minua mikään vaivaa. Se vain sattuu olemaan tyylini.

      • siitä huolimatta ympäristö kiinnittää mustakaapuihin huomioita :J)


        "Yhteiskuntamme on fasistinen"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe