Otetaas tähän yksi aihe vielä ennen kuin menen tutimaan. Elikkäs minun mielestä alle 180 senttiä pitkä/lyhyt mies on...joteskin avuttoman oloinen!!!
"Grow up"
MarttyyrriMallari-TTt
MIEHEN MITAT
13
589
Vastaukset
- ...
No onneksi mä olen 188cm.
- ----......
mielestä mies, joka menee "tutimaan" ja vielä näin aikaisin on jotenkin vajaa.
vajaa, mutta hän menee myös töihin huomenna klo 05.00
"Taidat olla lyhytkasvuinen (:"
MarttyyriMallari-TTt- ----......
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vajaa, mutta hän menee myös töihin huomenna klo 05.00
"Taidat olla lyhytkasvuinen (:"
MarttyyriMallari-TTtjos 185 cm on lyhytkasvuinen.
- yksi...
todiste lisää.
- -k32v-
olla fyysisellä pituudella mitää tekoo henkise pituude kans
sä oot siitä todiste D:
"Ethän loukkaantunut, olen aika sanavalmis tyyppi"
MarttyyriMallari-TTt
- sellasta vaan,
et pääseeks viereen tutimaan..?
vieressä nakuilee jo yksi pillutar.
"Kiitos kysymästä, neiti"
MarttyyriMallari-TTt
- Myrmio
Hanki elämä, melonipää!
takaa on vittuilla. Tositilanteessa saat turpiin ja lujaa.
"Hanki asenne, LUUSERI!!!"
MarttyyriMallari-TTt- Myrmio
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
takaa on vittuilla. Tositilanteessa saat turpiin ja lujaa.
"Hanki asenne, LUUSERI!!!"
MarttyyriMallari-TTtKyllä se on ihan toisinpäin. Mut menes nyt nukkumaan pikkupoika. Huomenna sun täytyy taas herätä kouluun.
Myrmio kirjoitti:
Kyllä se on ihan toisinpäin. Mut menes nyt nukkumaan pikkupoika. Huomenna sun täytyy taas herätä kouluun.
Hyvää yötä...
"Uni jo maittaakin"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149