Otetaas tähän yksi aihe vielä ennen kuin menen tutimaan. Elikkäs minun mielestä alle 180 senttiä pitkä/lyhyt mies on...joteskin avuttoman oloinen!!!
"Grow up"
MarttyyrriMallari-TTt
MIEHEN MITAT
13
583
Vastaukset
- ...
No onneksi mä olen 188cm.
- ----......
mielestä mies, joka menee "tutimaan" ja vielä näin aikaisin on jotenkin vajaa.
vajaa, mutta hän menee myös töihin huomenna klo 05.00
"Taidat olla lyhytkasvuinen (:"
MarttyyriMallari-TTt- ----......
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vajaa, mutta hän menee myös töihin huomenna klo 05.00
"Taidat olla lyhytkasvuinen (:"
MarttyyriMallari-TTtjos 185 cm on lyhytkasvuinen.
- yksi...
todiste lisää.
- -k32v-
olla fyysisellä pituudella mitää tekoo henkise pituude kans
sä oot siitä todiste D:
"Ethän loukkaantunut, olen aika sanavalmis tyyppi"
MarttyyriMallari-TTt
- sellasta vaan,
et pääseeks viereen tutimaan..?
vieressä nakuilee jo yksi pillutar.
"Kiitos kysymästä, neiti"
MarttyyriMallari-TTt
- Myrmio
Hanki elämä, melonipää!
takaa on vittuilla. Tositilanteessa saat turpiin ja lujaa.
"Hanki asenne, LUUSERI!!!"
MarttyyriMallari-TTt- Myrmio
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
takaa on vittuilla. Tositilanteessa saat turpiin ja lujaa.
"Hanki asenne, LUUSERI!!!"
MarttyyriMallari-TTtKyllä se on ihan toisinpäin. Mut menes nyt nukkumaan pikkupoika. Huomenna sun täytyy taas herätä kouluun.
Myrmio kirjoitti:
Kyllä se on ihan toisinpäin. Mut menes nyt nukkumaan pikkupoika. Huomenna sun täytyy taas herätä kouluun.
Hyvää yötä...
"Uni jo maittaakin"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838