HIV-MIES

No niin, mitä minä sanoinkaan aiemmin tästä aiheesta? Kyllä nyt täytyy naistenkin hankkia niitä kortsuja käsilaukkuun. Ne naiset joilla ei ole mitään moraalisia pidikkeitä ovat suuressa vaarassa saada hivin ja adidaksen nykypäivinä ja sitä kautta tämä marginaali-ryhmä voi tartuttaa tautinsa myös kunniallisiin ihmisiin, HÄVETKÄÄ!!!


"My girl, my girl, dont lie to me, tell me where did you sleep last night"


MarttyyriMallari-TTt

7

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkevää?

      varmaan jättää noi saarnat ihan pitämättä, eiköhän niillä ole tarpeeksi rankkaa. Tyypillinen ihminen jolla ei ole kykyä tuntea empatiaa. Ja vielä joku vitun typerä biisi tonne loppuun. Ei hyvää päivää.

      • ~nainen~

        kantaa, mutta biisi on ihan hyvä.

        Tai no sen verran, että mä olen kyllä sitä mieltä että yhtä syyllisiä nuo naiset ovat kuin tuo mieskin.

        Jos mies ei ole raiskannut naista/naisia, niin silloin naiset ovat ihan omasta vapaasta tahdostaan suostuneet yhdyntään tietäen että seurauksena voi saada jonkun taudin tai tulla raskaaksi, mahd. ei-toivotusti.

        En ihan oikeasti voi käsittää ajatusta, että vain tuo mies olisi syyllinen.


      • matkalainen vainen
        ~nainen~ kirjoitti:

        kantaa, mutta biisi on ihan hyvä.

        Tai no sen verran, että mä olen kyllä sitä mieltä että yhtä syyllisiä nuo naiset ovat kuin tuo mieskin.

        Jos mies ei ole raiskannut naista/naisia, niin silloin naiset ovat ihan omasta vapaasta tahdostaan suostuneet yhdyntään tietäen että seurauksena voi saada jonkun taudin tai tulla raskaaksi, mahd. ei-toivotusti.

        En ihan oikeasti voi käsittää ajatusta, että vain tuo mies olisi syyllinen.

        Naureskelin juuri Iltalehden lööpille joka kirkui HIV-miehen valehdelleen uhreilleen. Tuon luulisi olevan sanomattakin selvää. Suurempi uutinen olisi jos mies olisi sanonut olevansa HIV-positiivinen ja joku olisi silti antanut hänelle.

        Muutenkin asiaa syvällisemmin analysoidessa on nähtävissä yleistä hällä väliä-asennetta, harrastetaan suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa. Nyt tästä asenteesta rangaistaan rankimman kautta. Pahinta asiassa on jos tauti on tarttunut myös kolmansiin osapuoliin.


      • ~nainen~
        matkalainen vainen kirjoitti:

        Naureskelin juuri Iltalehden lööpille joka kirkui HIV-miehen valehdelleen uhreilleen. Tuon luulisi olevan sanomattakin selvää. Suurempi uutinen olisi jos mies olisi sanonut olevansa HIV-positiivinen ja joku olisi silti antanut hänelle.

        Muutenkin asiaa syvällisemmin analysoidessa on nähtävissä yleistä hällä väliä-asennetta, harrastetaan suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa. Nyt tästä asenteesta rangaistaan rankimman kautta. Pahinta asiassa on jos tauti on tarttunut myös kolmansiin osapuoliin.

        jos mietin itseäni vastaavaan tilanteeseen, että olisin suojaamattomassa yhdynnässä jonkun miehen kanssa ja saisin siltä jonkun taudin, niin en kyllä sitä miestä siitä syyttäisi, vaan ihan suoraan itseäni.

        Poikkeus tietysti,
        jos oma mieheni olisi käynyt vieraissa ja saanut taudin sieltä tartuttaen sen sitten minuun,
        niin silloin syyttäisin miestäni.
        Mutta en siis muussa tapauksessa.


      • matkalla vieläkin
        ~nainen~ kirjoitti:

        jos mietin itseäni vastaavaan tilanteeseen, että olisin suojaamattomassa yhdynnässä jonkun miehen kanssa ja saisin siltä jonkun taudin, niin en kyllä sitä miestä siitä syyttäisi, vaan ihan suoraan itseäni.

        Poikkeus tietysti,
        jos oma mieheni olisi käynyt vieraissa ja saanut taudin sieltä tartuttaen sen sitten minuun,
        niin silloin syyttäisin miestäni.
        Mutta en siis muussa tapauksessa.

        samoiten syyttäisin itseäni jos saisin taudin. Joissakin tilanteissa syyttäisin hieman myös sitä tartuttajaa jos hän olisi tiennyt taudistaan eikä olisi siitä kertonut. Mutta eniten kuitenkin syyttäisin itseäni.

        Poikkeuksena minullakin jos tuttu ja turvallinen tartuttaisi minutkin. Silloin syyttäisin vain ja ainoastaan häntä.


      • juttuhan menee justiinsa noin. Ei huolehdita ehkäisystä ja saadaan adidas. Asioista kannattaa käyttää niiden oikeita nimiä ja varoittaa seurauksista, eikä hyssytellä. NAINEN, JOS ANNAT TUNTEMATTOMALLE, NIIN HUOLEHDI ETTÄ MIES KÄYTTÄÄ KORTSUA!!!


        "Hetken hurmio, voi tulla turmio"


        MarttyyriMallari-TTt


      • senkin Nike.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        juttuhan menee justiinsa noin. Ei huolehdita ehkäisystä ja saadaan adidas. Asioista kannattaa käyttää niiden oikeita nimiä ja varoittaa seurauksista, eikä hyssytellä. NAINEN, JOS ANNAT TUNTEMATTOMALLE, NIIN HUOLEHDI ETTÄ MIES KÄYTTÄÄ KORTSUA!!!


        "Hetken hurmio, voi tulla turmio"


        MarttyyriMallari-TTt

        Puhutaan vaan oikeilla nimillä. Karhu.

        Mies, jos annat tuntemattomalle, käytä kortsua. Ja tässä nimenomaisessa tapauksessa on sanottava naisille: nainen, jos harrastat seksiä miehesi kanssa, käytä ehdottomasti kondomia!

        Ja muutenhan tuon ei pitäisi sinua liikuttaa millään tavalla, vai onkos tullut vedeltyä tyttö-/poikaystäviä ilman kumia? Taitaa Mallukalla olla hitusen kiristystä persiissä, eikö vaan? Montakos meinaat vielä tartuttaa? Vaikka olis kuule kuinka tuttu, niin se ei tarkoita etteikö kumppanilla voisi olla hiviä.

        Yritä nyt nukkua ens yösi paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe