marinoidut valkosipulinkynnet

hulluna niihin

Hei valkosipulin ystävät,

Itse olen myös valkosipulin ystävä, mutta olen ollut melko varovainen sen käytön suhteen, koska se haju jälkeenpäin (siis kanssaihmisten kannalta) on kuvottava! Nyt olen kuitenkin löytänyt loistavan herkullisen tuotteen; marinoidut valkosipulinkynnet. Niitähän menis aivan hulppeasti ruuan kanssa, mutta olen hiukan epävarma, että miten tuon hajun kanssa on tässä tapauksessa!? Mies ei ole valittanut seuraavana päivänä, vaikka olisin popsinut 10 kynttä ruuan kanssa. Kertokaa asiantuntijat, että voiko olla niin onnellisesti, että näistä marinoiduista valkosipulinkynsistä ei jäisi hajuhaittaa? Viekö se liemi hajun mennessään?

10

8935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotissööri

      valkosipuli on kaikkein kommunistisin ruoka, sitä on annettava joko kaikille tai ei kellekään.

    • nam. aahh.....

      Olen tehnyt marinoituja valkosipuleita jo vuosia ja syönyt kerralla useita kymmeniä kynsiä.Eivät "haise" vaan tuoksuu,mutta ei niin voimaakaasti kui muuten syötynä.Ei muutakuin naamaan vaan ja jos on jotain tuoksu haittoja,niin syö vain viikonloppuisin.Paras marinoitu valkosipuli on sellainen joka on rapea,niin kuin meidän tekemä tuote on.(paljon kehuja saanut)

      • kysyy.

        No millä te olette niitä marinoineet...?


      • vitlök

        Antaisitko ohjeen valkosipulien marinointiin??
        Kiitos!! :)


      • resepti
        vitlök kirjoitti:

        Antaisitko ohjeen valkosipulien marinointiin??
        Kiitos!! :)

        Valitettavasti en voi antaa,kun tämä resepti on "patentoitu".


      • ---
        resepti kirjoitti:

        Valitettavasti en voi antaa,kun tämä resepti on "patentoitu".

        sitten kehuskelet


      • "Nimimerkin tulee sisä...
        resepti kirjoitti:

        Valitettavasti en voi antaa,kun tämä resepti on "patentoitu".

        Patentit eivät ole salaisia. Koko niiden pointti on siinä, että ne ovat julkaistuja.


    • mervieila

      Hei. Olen etsinyt ohjetta valkosipulin kynsien marinointiin, mutta en ole löytänyt.
      Sain paljon ihania kotimaisia valkosipuleita
      ja haluaisin säilöä ne, etteivät ehtisi pilaantua.
      Voisitko lähettää ohjeen minulle?
      Kiitos jo etukäteen.

    • Anonyymi

      500 g kuorittuja valkosip.kynsiä
      Marinadi
      1 1/2 dl vettä
      1 1/2 dl etikkaa
      1 rkl suolaa
      1 dl hunajaa
      1 dl oliiviöljyä
      1/2 sitruunan mehu
      3 tl mustapippuria
      1 rkl chiliä

      Mittaa kattilaan vesi, etikka ja suola.
      Keitä lientä viisi minuuttia.
      Lisää valkosipulinkynnet, kiehauta
      Nosta kattila pois liedeltä ja sekoita joukkoon hunaja, oliiviöljy ja mausteet.
      Jaa valkosipulinkynnet puhtaisiin lasipurkkeihin ja kaada päälle lientä.
      Sulje tiiviisti ja anna marinoitua jääkaapissa muutaman päivän ajan.

    • Anonyymi

      Yksinkertaisimmillaan riittää marinointiin vettä ja etikkaa 50:50. Suolaa ja mausteita voi lisätä oman maun mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe