Joanna Väre, hevosnainen nro1 Suomessa?

Hanna

Ratsailla ja rattailla-ohjelman naisjuontaja, aika samannäköinen kuin Pantsun Piia, mutta vähän missimäisempi. Yleinen hevosalan naiskonsepti: enimmäkseen hevosenhoitajina pyörii pitkiä, vaaleita, kaunishiuksisia naisia. Ratsastusohjaajina taas merkkivaatetietoisempia ja pyöreämpiä ns. kartanoiden wannabe-edustusrouvia. Asiallisimmat naisvalmentajat ja ratsastuksenopettajat jäävät kasvottomina mieleen, koska heissä huomio kiinnittyy vain auktoriteettiin, kahvimukeihin ja ankariin tuntiohjelmiin, usein heillä on tukka litteänä aamupäivän 4 h rastastuksesta.

Ravipuolella on kotiruokaa laittavia emäntiä, joiden pullapitkoja myydään toreilla.

Julkkisosastolta ajattelin kysyä, kuka naishevosjulkkiksista on suosituin? Niistä mieleen tulee Sani, Kaija Koo, Riitta Väisänen, Jenni Dahlman-Räikkönen, Ferrér-putiikin parishiltoninnäköinen maahantuoja (sori nimeä en muista), en muista muita. Kilparatsastajat ovat jetset-henkisiä ja estepuolen naiset usein pieniä, ja kouluratsastajattaret pitkäsäärisempiä. Jätän mainitsematta täysin 100% hevosihmiset koska julkkiksia tunnetaan myös julkkisammateistaan.

Talleilla on myös ns. yleisguru-variantti, usein tätimuotissa. Syvät otsarypyt ovat peräisin ajoilta, jolloin gurut joutuivat kouluttamaan hevosia, joita kaikki muuta ymmärsivät väärin, ja tästä on paljon rutiinia potkivien tapausten lastaukseen ja siirtämiseen.Issikka-friikit ovat myös hyvin teatterihenkisiä, ja heitä hallitsevat Heklan pyhät henget, sellainen tunne niistä tulee.Metsä on heille keidas ja töltti on nopeudessa ykkösaskellaji heidän mielestään.Mä inhoan issikkasatuloita yli kaiken..

26

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmjklms

      joanna väre on nätti ois ihanaa jos mulla ois joskus joanna näköinen tyttöystävä Jonka nimi ois vaikkapa laura

      • Anonyymi

        Nätti ja nätti, aika paljon kulmikkaita miehekkäitä piirteitä kasvoissa ja nenässä, sellaista pitkulaisuutta ja androgyynisyyttä, sama näkyy käsissään, ei voi olla huomaamatta.


    • mmjklms

      mun top4
      1.joanna väre
      2.riitta väisänen
      3.susanna penttilä
      4.jenni dahlman

      • Anonyymi

        En ottaisi näistä mitään, varsinkaan tota ekana olevaa määkijää. Ohkainen honkelo ja androgyyninen naama.


    • heppatyttö nro 1

      Susanna Sievinen.

      • mmjklms

        tosiaan..susanna sievinen


    • Kukkomies

      Ratsastuksessa mua kiinnostaa hepat enemmän kuin naiset :D

      Oon ollut kouluratsussa 20 tuntia, sitten muutin paikkakunnalle jolla en oikein voinut helposti jatkaa harrastusta. Kuitenkin hienoa hommaa, joskus vielä voisi harrastaa lisääkin jos vaan olis julmettu tukku rahaa ja hyvä mesta... Pollet on veikeitä elukoita ja väittäisin että mussa on luontaista cowboyn vikaa ainakin sikäli kun paras kokemus oli se kun ratsulta lähti homma täysin lapasesta mutta ratsastajalta ei vaikka oli vasta viides tunti menossa... ;)

      • Kukkomies

        Ja Johanna V. on liian muovi mun makuuni. Taas kerran.


      • MMJKLMS
        Kukkomies kirjoitti:

        Ja Johanna V. on liian muovi mun makuuni. Taas kerran.

        JOANNA V ON TOSI NÄTTI.MÄ AINAKIN VOISIN KUVITELLA ETTÄ MUN TYTTÖYSTÄVÄ HARRASTAIS HEVOSIA JA KOIRIA JA MEILLÄ OIS TALLIKOIRINA BERNHARDINKOIRA JA BERNINPAIMENKOIRANA JA KAKSI NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA KAKSI LEONBERGERIÄ JA KAKSI SAKSANPAIMENKOIRAA JA KAKSI ROTTWEILERIA JA YKSI MASTIFFI JA KAKSI TANSKANDOGGIA JA KAKSI HEVOSTA


      • mmjklms

        joanna on tosi nätti ja kaunis..itsekkin pidän blondeista


      • Anonyymi
        mmjklms kirjoitti:

        joanna on tosi nätti ja kaunis..itsekkin pidän blondeista

        Blondit on pliisuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blondit on pliisuja

        Ja onko edes aito, vai feikkiä niin ku kaikki muuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onko edes aito, vai feikkiä niin ku kaikki muuki.

        Veikkaisin jälkimmäistä


      • Anonyymi
        MMJKLMS kirjoitti:

        JOANNA V ON TOSI NÄTTI.MÄ AINAKIN VOISIN KUVITELLA ETTÄ MUN TYTTÖYSTÄVÄ HARRASTAIS HEVOSIA JA KOIRIA JA MEILLÄ OIS TALLIKOIRINA BERNHARDINKOIRA JA BERNINPAIMENKOIRANA JA KAKSI NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA KAKSI LEONBERGERIÄ JA KAKSI SAKSANPAIMENKOIRAA JA KAKSI ROTTWEILERIA JA YKSI MASTIFFI JA KAKSI TANSKANDOGGIA JA KAKSI HEVOSTA

        Muovinen, botoksoitu.


      • Anonyymi
        Kukkomies kirjoitti:

        Ja Johanna V. on liian muovi mun makuuni. Taas kerran.

        Kuvaja nykysin. Botoksikin tuntuu kelvanneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blondit on pliisuja

        Entäs se luonne, vihanen ja veemäinen. Pirttihirmun tästä Joannasta korkeintaan sais.


    • Anonyymi

      Rasittava tyyppi, ei ole meno hevostallien jälkeen paljon muuttunut.

      • Anonyymi

        Ja heppatalleille voisi naikkosen tie viedä takasinkin ...
        Kannattaa pysyä sellasessa minkä osaa.


    • Anonyymi

      😂😂👍

    • Anonyymi

      Jos Joannalla olisi täyteläisemmät reidet ja pakarat, olisi hän täydellinen kaunotar.

      • Anonyymi

        Niin, ja toisenlainen naama. Sekä jotain siellä ylhäälläkin.


    • Anonyymi

      Vähän kolho kyllä naamastaan, sellasii miesmäisii piirteitä, isohko nenänpää, pitkulaiset kasvot, kulmakaaret...
      Enkä sanois että mikään erityisen muodokaskaan.

      • Anonyymi

        Saanu liikaa testoa kohussa, ehkäpä


    • Anonyymi

      Ihan tusina tavaraa missiksi, mutta niillä avuilla sitten lehahdellut kuitenkin ruutuun. Rasittava ääni joka pahoin pitelee korvia.

    • Anonyymi

      -naamanen nro1 Suomessa? joo.

      • Anonyymi

        Joanna on nätti ja just mun unelmanainen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe