Ratsailla ja rattailla-ohjelman naisjuontaja, aika samannäköinen kuin Pantsun Piia, mutta vähän missimäisempi. Yleinen hevosalan naiskonsepti: enimmäkseen hevosenhoitajina pyörii pitkiä, vaaleita, kaunishiuksisia naisia. Ratsastusohjaajina taas merkkivaatetietoisempia ja pyöreämpiä ns. kartanoiden wannabe-edustusrouvia. Asiallisimmat naisvalmentajat ja ratsastuksenopettajat jäävät kasvottomina mieleen, koska heissä huomio kiinnittyy vain auktoriteettiin, kahvimukeihin ja ankariin tuntiohjelmiin, usein heillä on tukka litteänä aamupäivän 4 h rastastuksesta.
Ravipuolella on kotiruokaa laittavia emäntiä, joiden pullapitkoja myydään toreilla.
Julkkisosastolta ajattelin kysyä, kuka naishevosjulkkiksista on suosituin? Niistä mieleen tulee Sani, Kaija Koo, Riitta Väisänen, Jenni Dahlman-Räikkönen, Ferrér-putiikin parishiltoninnäköinen maahantuoja (sori nimeä en muista), en muista muita. Kilparatsastajat ovat jetset-henkisiä ja estepuolen naiset usein pieniä, ja kouluratsastajattaret pitkäsäärisempiä. Jätän mainitsematta täysin 100% hevosihmiset koska julkkiksia tunnetaan myös julkkisammateistaan.
Talleilla on myös ns. yleisguru-variantti, usein tätimuotissa. Syvät otsarypyt ovat peräisin ajoilta, jolloin gurut joutuivat kouluttamaan hevosia, joita kaikki muuta ymmärsivät väärin, ja tästä on paljon rutiinia potkivien tapausten lastaukseen ja siirtämiseen.Issikka-friikit ovat myös hyvin teatterihenkisiä, ja heitä hallitsevat Heklan pyhät henget, sellainen tunne niistä tulee.Metsä on heille keidas ja töltti on nopeudessa ykkösaskellaji heidän mielestään.Mä inhoan issikkasatuloita yli kaiken..
Joanna Väre, hevosnainen nro1 Suomessa?
26
695
Vastaukset
- mmjklms
joanna väre on nätti ois ihanaa jos mulla ois joskus joanna näköinen tyttöystävä Jonka nimi ois vaikkapa laura
- Anonyymi
Nätti ja nätti, aika paljon kulmikkaita miehekkäitä piirteitä kasvoissa ja nenässä, sellaista pitkulaisuutta ja androgyynisyyttä, sama näkyy käsissään, ei voi olla huomaamatta.
- mmjklms
mun top4
1.joanna väre
2.riitta väisänen
3.susanna penttilä
4.jenni dahlman- Anonyymi
En ottaisi näistä mitään, varsinkaan tota ekana olevaa määkijää. Ohkainen honkelo ja androgyyninen naama.
- heppatyttö nro 1
Susanna Sievinen.
- mmjklms
tosiaan..susanna sievinen
- Kukkomies
Ratsastuksessa mua kiinnostaa hepat enemmän kuin naiset :D
Oon ollut kouluratsussa 20 tuntia, sitten muutin paikkakunnalle jolla en oikein voinut helposti jatkaa harrastusta. Kuitenkin hienoa hommaa, joskus vielä voisi harrastaa lisääkin jos vaan olis julmettu tukku rahaa ja hyvä mesta... Pollet on veikeitä elukoita ja väittäisin että mussa on luontaista cowboyn vikaa ainakin sikäli kun paras kokemus oli se kun ratsulta lähti homma täysin lapasesta mutta ratsastajalta ei vaikka oli vasta viides tunti menossa... ;)- Kukkomies
Ja Johanna V. on liian muovi mun makuuni. Taas kerran.
- MMJKLMS
Kukkomies kirjoitti:
JOANNA V ON TOSI NÄTTI.MÄ AINAKIN VOISIN KUVITELLA ETTÄ MUN TYTTÖYSTÄVÄ HARRASTAIS HEVOSIA JA KOIRIA JA MEILLÄ OIS TALLIKOIRINA BERNHARDINKOIRA JA BERNINPAIMENKOIRANA JA KAKSI NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA KAKSI LEONBERGERIÄ JA KAKSI SAKSANPAIMENKOIRAA JA KAKSI ROTTWEILERIA JA YKSI MASTIFFI JA KAKSI TANSKANDOGGIA JA KAKSI HEVOSTA
- mmjklms
joanna on tosi nätti ja kaunis..itsekkin pidän blondeista
- Anonyymi
mmjklms kirjoitti:
joanna on tosi nätti ja kaunis..itsekkin pidän blondeista
Blondit on pliisuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondit on pliisuja
Ja onko edes aito, vai feikkiä niin ku kaikki muuki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko edes aito, vai feikkiä niin ku kaikki muuki.
Veikkaisin jälkimmäistä
- Anonyymi
MMJKLMS kirjoitti:
JOANNA V ON TOSI NÄTTI.MÄ AINAKIN VOISIN KUVITELLA ETTÄ MUN TYTTÖYSTÄVÄ HARRASTAIS HEVOSIA JA KOIRIA JA MEILLÄ OIS TALLIKOIRINA BERNHARDINKOIRA JA BERNINPAIMENKOIRANA JA KAKSI NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA KAKSI LEONBERGERIÄ JA KAKSI SAKSANPAIMENKOIRAA JA KAKSI ROTTWEILERIA JA YKSI MASTIFFI JA KAKSI TANSKANDOGGIA JA KAKSI HEVOSTA
Muovinen, botoksoitu.
- Anonyymi
Kukkomies kirjoitti:
Kuvaja nykysin. Botoksikin tuntuu kelvanneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondit on pliisuja
Entäs se luonne, vihanen ja veemäinen. Pirttihirmun tästä Joannasta korkeintaan sais.
- Anonyymi
Rasittava tyyppi, ei ole meno hevostallien jälkeen paljon muuttunut.
- Anonyymi
Ja heppatalleille voisi naikkosen tie viedä takasinkin ...
Kannattaa pysyä sellasessa minkä osaa.
- Anonyymi
😂😂👍
- Anonyymi
Jos Joannalla olisi täyteläisemmät reidet ja pakarat, olisi hän täydellinen kaunotar.
- Anonyymi
Niin, ja toisenlainen naama. Sekä jotain siellä ylhäälläkin.
- Anonyymi
Vähän kolho kyllä naamastaan, sellasii miesmäisii piirteitä, isohko nenänpää, pitkulaiset kasvot, kulmakaaret...
Enkä sanois että mikään erityisen muodokaskaan.- Anonyymi
Saanu liikaa testoa kohussa, ehkäpä
- Anonyymi
Ihan tusina tavaraa missiksi, mutta niillä avuilla sitten lehahdellut kuitenkin ruutuun. Rasittava ääni joka pahoin pitelee korvia.
- Anonyymi
-naamanen nro1 Suomessa? joo.
- Anonyymi
Joanna on nätti ja just mun unelmanainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068